Miracolul

Miracolul

Editura Lira
19,90 Lei

Recenzie Miracolul

Furtuna secolului aduce laolaltă trei destine marcate de suferintă: Jack Adams, un tânăr tâmplar, ascunde un secret dureros; Maggie Dartman încearcă să treacă peste moartea fiului si abandonul sotului; iar Quinn Thomson, un bărbat ajuns pe culmile cele mai înalte ale succesului în afaceri, este devorat de vinovătie pentru esecurile din viata de familie.

Prietenia unică dintre cei trei pare să reprezinte pentru toti un nou început, iar între Quinn si Maggie se naste o poveste de dragoste neasteptată. Însă Quinn simte că nu are dreptul la fericire si trebuie să-si ispăsească greselile trecutului printr-o viată solitară, petrecută pe mare, la bordul iahtului pe care si-l construieste si care urmează să-l ducă într-o călătorie în jurul lumii. Alegerea pe care o face va afecta şi alte vieţi la fel de profund ca pe a lui, iar o a doua furtună de proporţii înfricoşătoare îi va aduce distrugerea… sau salvarea.

Cu subtilitate şi talent, Danielle Steel dăruieste cititorilor un roman plin de sperantă si de dragoste, despre miracolele mici şi mari care ne pot transforma în întregime viata.

590 de milioane de cărti vândute în 47 de tări! Cel mai vândut autor în viată din toate timpurile!

Cartea "Miracolul" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Danielle Steel si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Miracolul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Miracolul" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: februarie 2012
ISBN: 978-606-600-679-8
Pagini: 176