Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale

25,00 Lei

Recenzie Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale

Vechii greci îşi trăiau viaţa în strânsă legătură cu divinul. Un aspect al acestei legături este modul în care pasiunile şi slăbiciunile omeneşti erau atribuite zeilor. În prezent, oamenii se bazează pe cunoaşterea intelectuală, raţională şi au pierdut legătura cu spiritul.

În această carte, Rudolf Steiner discută despre Misteriile de la Eleusis şi despre Misteriile dionisiace şi arată cum realitatea vie a lumilor spirituale poate fi reînviată într-o perspectivă modernă prin cultivarea ştiinţei spiritului. Cu această abordare, vom putea percepe din nou, asemenea predecesorilor noştri, fiinţele vii din spatele personajelor mitologiei greceşti.

"CONFERINŢA a Xl-a Epoca noastră şi Goethe Munchen, 28 august 1911 Poemul în versuri Faust l-a însoţit pe Goethe încă din anii de tinereţe până - putem spune în..." Continuare...

"CONFERINŢA a IX-a Munchen, 26 august 1911 Ieri mi-am propus să arăt că în cadrul organizării omeneşti are loc în mod real un fel de retransformare a forţelor ce au condus la condensarea..." Continuare...

Cartea "Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Studii si eseuri teologice si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Rudolf Steiner si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic Gold. Se poate cumpara cartea Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8358-17-8
Pagini: 256

Pret Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale

Elihu
F.Wallner Wolfgang
Dosarele Isus
Michael Baigent
49.99 RON
Omul si Ingerul sau
Henry Corbin
9.26 RON
Elemente de teologie
Proclos
24.50 RON
Memorii
Sf. Clement Romanul
Religie, stiinta, ocultism, adevar
Gheorghe Diculescu-Neagoe
39.24 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rudolf Steiner

Rudolf Steiner a publicat inca 37 carti prezente in libraria noastra, Astronomia si stiintele naturii, Evanghelia dupa Ioan : Vol. 1-3, Evanghelia dupa Marcu, Evanghelia dupa Matei, Fiinte spirituale din natura, Karma si reincarnare, Metamorfoza cosmica si umana, Misiunea sufletelor popoarelor, Omul : Hieroglifa a Cosmosului, Spiritualitatea cosmica si fizicul uman, Teze antroposofice, Apocalipsa lui Ioan, Christian Rosenkreutz, Christos si Sufletul Uman, Cum il poate regasi Omenirea pe Christos?, Cum se dobandesc cunostinte despre lumile superioare, De la Isus la Christos, Despre lucrarea ingerilor, Devenirea umana Sufletul lumii si Spiritul lumii, Entitatile spirituale in Corpurile Ceresti si in Regnurile Naturale, Evanghelia a cincea, Evanghelia dupa Luca, Filosofia libertatii, Geneza. Din tainele creatiei, Ierarhiile spirituale si reflectarea lor in lumea fizica, Intrebari omenesti. Raspunsuri cosmice, Isis Maria Sophia, Misterii. Evolutie si cunoastere, Mituri si misterii egiptene, Noua spiritualitate si trairea lui Christos, Psihologie spirituala, Somnul si visele. Punti catre spirit, Stiinta oculta. Editia a II - a, Taina Sfintei Treimi, Teosofie, Trepte premergatoare Misteriului de pe Golgota, Treptele cunoasterii superioare, dintre care primele 11 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053