Micul print

33,32 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Anul aparitiei : 2009; Numar de pagini : 128; ISBN : 9789731039824;

Recenzie Micul print

"Am trait astfel singur, fara a avea pe cineva cu care sa stau de vorba cu adevarat, pâna ce am avut o pana în desertul Sahara, acum sase ani. Se stricase ceva la motor. Si cum n-aveam cu mine nici mecanic, nici pasageri, ma pregateam sa încerc sa fac, de unul singur, o reparatie dificila. Era pentru mine o problema de viata si de moarte. Abia mai aveam apa de baut pentru opt zile.  În prima seara am adormit pe nisip, la o mie de mile de orice tinut locuit. Eram mult mai izolat decât un naufragiat pe o pluta în mijlocul oceanului. Va închipuiti atunci surpriza mea, în zori, când m-a trezit un glas firav si ciudat. Zicea: - Te rog... deseneaza-mi o oaie! - Poftim? - Deseneaza-mi o oaie... Am sarit în picioare de parca as fi fost lovit de trasnet. M-am frecat la ochi. M-am uitat cu atentie. Si am vazut un prichindel cu totul extraordinar care ma privea cu gravitate. (...) M-am uitat asadar la acea aparitie facând ochii mari de uimire. Nu uitati ca ma gaseam la o mie de mile de orice tinut locuit. Or, omuletul meu nu mi se parea a fi nici ratacit, nici mort de oboseala, nici mort de foame, nici mort de sete, nici mort de frica. Nu avea deloc înfatisarea unui copil pierdut în mijlocul desertului, la o mie de mile de orice tinut locuit. Când am izbutit în cele din urma sa vorbesc, i-am spus: - Dar... ce faci aici? Iar atunci el îmi repeta, foarte blând, ca pe un lucru foarte serios: - Te rog... deseneaza-mi o oaie... (...) Si asa am facut cunostinta cu micul print."

"Copiilor le cer iertare că am închinat această carte unui om mare. Am un motiv serios: acest om mare e cel mai bun prieten din câţi am eu pe lume. Mai am un motiv: acest om mare poate să priceapă totul, chiar şi cărţile pentru copii. Am şi al treilea motiv: acest om mare trăieşte în Franţa, unde suferă de foame şi frig. Are multă nevoie de mângâiere. Dacă toate motivele înşirate nu sunt de ajuns, ţin ca această carte s-o închin atunci copilului de odinioară, căci şi acest om mare a fost cândva copil. Toţi oamenii mari au fost cândva copii. (Dar puţini dintre ei îşi mai aduc aminte.)"

„Se prea poate ca omul acesta sa fie un nerod. E totusi mai putin nerod decât regele, decât vanitosul, decât businessmanul si decât betivul. Munca lui macar are o noima. Când îsi aprinde felinarul, e ca si cum ar face sa se mai nasca o stea sau o floare. Când îsi stinge felinarul, îsi adoarme floarea sau steaua. O îndeletnicire foarte frumoasa. Cu adevarat folositoare de vreme ce-i frumoasa.”

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Micul print", publicata in 3 categorii, Carti pentru copii / Literatura, Beletristica / Capodopere, Carti cadou / Cadouri pentru copii, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Antoine De Saint-Exupery si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Micul print prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Micul print" este de 33.32 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Micul print

Ardath
Marie Corelli