Mesaje de la Apa si de la Univers

Mesaje de la Apa si de la Univers

Editura Adevar Divin
25,00 Lei

Recenzie Mesaje de la Apa si de la Univers

Această carte revoluţionară ne oferă dovezi care confirmă faptul că rugăciunile, bunăvoinţa şi cuvintele pozitive ne pot vindeca… nu doar pe noi, ci şi planeta pe care locuim. Prin povestirile sale fascinante şi prin fotografiile care ne taie respiraţia, Emoto ne revelează mesajele urgente ale apei şi ne reaminteşte că esenţa vieţii (şi propriul nostru potenţial) rezidă în iubirea şi recunoştinţa din inima noastră.

Masaru Emoto ne conduce într-o călătorie ce îmbină şintoismul antic cu lumea microscopică a apei cristalizate, în încercarea de a înţelege cum modifică vibraţiile cuvintelor structura apei, dar şi starea noastră de sănătate şi experienţele noastre de viaţă. Revelaţiile personale ale doctorului Emoto ne oferă o perspectivă nouă, originală, asupra folosirii conştiente a cuvintelor şi intenţiilor noastre în scopul manifestării realităţii pe care ne-o dorim. - Bruce H. Lipton, autorul bestsellerului Biologia credinţei

"Cum ne putem trezi ADN-ul? Cu ajutorul doctorului Van Duc, am conceput următoarea formulă: Energia = Numărul de oameni x Conştiinţa. Recent, am mai descoperit ceva: conştiinţa noastră ar putea..." Continuare...

"Atunci când vibraţia este transformată în sunet, în întregul Univers se creează o rezonanţă cu ea. Cu cât vibraţia ajunge mai aproape de centrul Universului, cu atât..." Continuare...

Cartea "Mesaje de la Apa si de la Univers" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 22.03.2014. A fost scrisa de Masaru Emoto si a fost publicata de editura Adevar Divin. Se poate cumpara cartea Mesaje de la Apa si de la Univers prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Mesaje de la Apa si de la Univers" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: februarie 2012
ISBN: 978-606-8080-31-4
Pagini: 144 full-color