MATRIX

MATRIX

Editura Amaltea
17,51 Lei

Recenzie MATRIX

Aceasta examinare din mai multe puncte de vedere a filmului The Matrix te provoaca intelectual prin modul in care sunt analizate realizarile tehnologice, simbolismul religios si dilemele filozofice. Cartea este o suma de eseuri ale unor oameni de stiinta renumiti, specialisti, filozofi, oameni de litere, autori de science-fiction si comentatori sociali, ale caror perspective asupra subiectelor din film sunt deopotriva atragatoare si provocatoare. Sunt explorate intr-o maniera accesibila cititorului ne-specialist subiecte cum ar fi viitorul inteligentei artificiale si realitatea virtuala. Veti regasi atat simbolismul ascuns in The Matrix, cat si anumite "scapari" care nu isi au fundament tehnic sau stiintific. Subiectele cele mai incitante sunt: "Prezenta lui Dumnezeu in Matrix", "A avut Cypher dreptate? De ce stam in matricea noastra" si "Paradoxul realitatii in The Matrix". Toate aceste aspecte fascinante, ca si multe altele, sunt prezentate intr-o forma extrem de inteligenta, fara a fi catusi de putin academica.

Cartea "MATRIX" a fost publicata in categoria Beletristica / Eseuri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Glenn Yeffeth si a fost publicata de editura Amaltea. Se poate cumpara cartea MATRIX prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "MATRIX" este de 17.51 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret MATRIX

Viata pe un peron
Octavian Paler