Matricea creatiei. Geometria sacra in lumea planetelor

Editura For You
15,00 Lei

Recenzie Matricea creatiei. Geometria sacra in lumea planetelor

Nivelul de înţelegere al omenirii asupra numerelor era mai profund şi mai complex pe vremea când creaţia îşi avea rădăcinile în experienţa directă. Strămoşii şi-au codificat cunoaşterea secretă despre ceruri, în mitologie, muzică, monumente şi unităţi de măsură sacre. Ei au înţeles că maturitatea lumii naturale este reprezentată de perfecţiunea proporţiei şi şi-au dat seama că spaţiul planetar – şi timpul însuşi – este o creaţie a numerelor.

Raţiunea modernă favorizează cunoaşterea bazată exclusiv pe legile fizicii. Am uitat ceea ce ştiau, cândva, strămoşii noştri: că numerele şi proprietăţile lor creează formele lumii. Străvechile unităţi de măsură păstrează în ele secretele proporţiei şi alinierii cosmice, ascunse de unităţile zecimale arbitrare, ale modului de gândire matematică modern.

Bazându-se pe cunoaşterea codificată în miturile şi monumentele străvechi, precum şi pe datele astronomice actuale, Richard Heath demonstrează că planetele din sistemul nostru solar formează, cu orbitele lor, structuri numerice interrelaţionate. Coeziunea acestor relaţii şi omniprezenţa anumitor numere sacre din cadrul lor formează o matrice a creaţiei, care furnizează dovezi numerice că sistemul nostru solar nu este o creaţie accidentală.

"Lăsând numerele să facă treaba „Voia lui Dumnezeu", din sistemul lui Gurdjieff, rezolvă problema modalităţii de a face „să funcţioneze" relaţiile interdependente..." Continuare...

"Sacrificii pentru zei Am arătat mai înainte cum sacrificiul zeului cerului înstelat a creat timpul. Sacrificiul este o tradiţie complexă, văzută prea adesea sub forma sacrificiului..." Continuare...

Cartea "Matricea creatiei. Geometria sacra in lumea planetelor" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 21.03.2014. A fost scrisa de Richard Heath si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Matricea creatiei. Geometria sacra in lumea planetelor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Matricea creatiei. Geometria sacra in lumea planetelor" este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-973-1701-80-6
Pagini: 174