Matematica distractiva clasa I

Editura Aramis
8,91 Lei

Anul: 2002;Pagini: 64;Format: 205x287

Recenzie Matematica distractiva clasa I

Colectia “Discipline optionale”

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Matematica distractiva clasa I", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. I, Manuale scolare (clasa) / Clasa I, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Aurel Maior, Elena Maior, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Matematica distractiva clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Matematica distractiva clasa I" este de 8.91 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Matematica distractiva clasa I

Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea I-a
Aurel Maior, Elena Maior
8.91 RON
Scoala ortografiei, clasele I-IV
colectiv Aramis
108.00 RON
Stiu sa lucrez la...Matematica clasa I. Fise
Angelica Calugarita, Aurel Maior, Elena Maior
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Matematica distractiva clasa I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Aurel Maior

Aurel Maior a publicat inca 31 carti prezente in libraria noastra, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Culegere de matematica. Clasele I-II, Culegere de matematica. Clasele II - IV, Educatie muzicala. Caiet, cls. a I-a, Educatie muzicala. Caiet, cls. a II-a, Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Matematica – manual, clasa a IV-a, Matematica clasa a III - a. culegere de exercitii si probleme, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica distractiva, clasa a II-a, Matematica distractiva. Clasa a III-a , Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica. Manual, clasa I, Povestea unui copil sanatos, Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II), Stiu foarte bine la... matematica - clasa a IV-a, Stiu sa lucrez la... Matematica clasa a IV-a, Stiu sa lucrez la...Matematica clasa I. Fise, Stiu sa lucrez la...Matematica, clasa a II-a. Fise, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, Culegere de matematica. Clasele I-II, Exercitii-Jocuri limba romana si matematica clasa I. Prichindel, Matematica culegere de exercitii si probleme. Clasele III-IV, Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica. Culegere de exercitii si probleme clasele I-IV, Set caiete Matematica pentru clasa a IV-a (semestrele I si II), Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 21 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Elena Maior

Elena Maior a publicat inca 19 carti prezente in libraria noastra, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a II-a, Culegere de matematica. Clasele I-II, Culegere de matematica. Clasele II - IV, Matematica – manual, clasa a IV-a, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica distractiva, clasa a II-a, Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica. Manual, clasa I, Povestea unui copil sanatos, Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II), Stiu foarte bine la... matematica - clasa a IV-a, Stiu sa lucrez la... Matematica clasa a IV-a, Stiu sa lucrez la...Matematica clasa I. Fise, Stiu sa lucrez la...Matematica, clasa a II-a. Fise, Culegere de matematica. Clasele I-II, Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica. Culegere de exercitii si probleme clasele I-IV, Set caiete Matematica pentru clasa a IV-a (semestrele I si II), dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053