Matematica clasa I : Fise de lucru

Matematica clasa I : Fise de lucru

Editura Erc Press
8,00 Lei

ISBN : 973-157-639-8

Recenzie Matematica clasa I : Fise de lucru

Cartea "Matematica clasa I" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. I si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de A. Arghirescu, Florica Ancuta, Ivanovici Laura, si a fost publicata de editura Erc Press. Se poate cumpara cartea Matematica clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Matematica clasa I" este de 8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Matematica clasa I : Fise de lucru

Alfabetul cântat si colorat
Sofica Matei
Caiet de abilitati practice. Clasa I
Claudia Aurora Morar, Simona Adriana Ilisiu
12.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Matematica clasa I : Fise de lucru. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

A. Arghirescu

A. Arghirescu a publicat inca 36 carti prezente in libraria noastra, Activitati matematice pentru grupa pregatitoare si clasa I, Caiet de caligrafie pentru clasele II-IV optional, Caiet de matematica, Caiet de matematica (clasa I), Caiet de matematica clasa i, Caiet de matematica. Pentru toate manualele alternative, Caiet de vacanta (clasa a III-a), Caiet de vacanta (clasa a III-a), Cartea vacantei cls. i, Cartea vacantei cls.a ii - a, Cartea vacantei cls.a iii - a, Cartea vacantei cls.a IV - a, Culegere de exercitii - clasa a ii - a, Culegere de exercitii - clasa a iii - a, De la scoala primara la gimnaziu - culegere de teste, Evaluare cl. a ii - a lb. romana - matematica, Evaluare cl. a iii - a lb. romana - matematica, Evaluare cl. a iv - a lb. romana - matematica, Evaluare cl. I citire - matematica, Folclorul copiilor, Folclorul literar pentru copii. clasele i - iv, Literatura pentru copii - clasa a ii - a, Literatura pentru copii - clasa a iii - a, Literatura pentru copii - clasa a iv - a, Literatura pentru copii - clasa i, Matematica distractiva pentru clasa I, Matematica. Clasa a III-a, Matematica. Exercitii si probleme. Clasa a IV-a, Matematica. Manual (clasa I), Matematica. Manual (clasa III-a), Ne pregatim pentru scoala - exercitii grafice, Probleme care se rezolva in mai multe moduri i - iv matematica, Recreatii matematice pentru acasa 6 - 7 ani, Recreatii matematice pentru acasa clasa a ii - a, Recreatii matematice pentru acasa clasa a iii - a, Recreatii matematice pentru acasa clasa a iv - a.

Florica Ancuta

Florica Ancuta a publicat inca 40 carti prezente in libraria noastra, Abilitati practice : Clasa I, Abilitati practice : Clasa a IV- a, Abilitati practice : Clasa a III - a, Abilitati practice : Clasa a II- a, Activitati matematice pentru grupa pregatitoare si clasa I, Caiet de caligrafie pentru clasele II-IV optional, Caiet de matematica, Caiet de matematica clasa i, Caiet de matematica. Pentru toate manualele alternative, Cartea vacantei cls. i, Cartea vacantei cls.a ii - a, Cartea vacantei cls.a iii - a, Cartea vacantei cls.a IV - a, Culegere de exercitii - clasa a ii - a, Culegere de exercitii - clasa a iii - a, Culegere de exercitii - clasa a iv - a, Culegere de exercitii - clasa i, De la scoala primara la gimnaziu - culegere de teste, Evaluare cl. a ii - a lb. romana - matematica, Evaluare cl. a iii - a lb. romana - matematica, Evaluare cl. a iv - a lb. romana - matematica, Evaluare cl. I citire - matematica, Folclorul copiilor, Folclorul literar pentru copii. clasele i - iv, Literatura pentru copii - clasa a ii - a, Literatura pentru copii - clasa a iii - a, Literatura pentru copii - clasa a iv - a, Literatura pentru copii - clasa i, Matematica distractiva clasa a II - a, Matematica distractiva clasa a III - a, Matematica distractiva clasa a IV - a, Matematica distractiva pentru clasa I, Matematica. Clasa a III-a, Matematica. Exercitii si probleme. Clasa a IV-a, Ne pregatim pentru scoala - exercitii grafice, Probleme care se rezolva in mai multe moduri i - iv matematica, Recreatii matematice pentru acasa 6 - 7 ani, Recreatii matematice pentru acasa clasa a ii - a, Recreatii matematice pentru acasa clasa a iii - a, Recreatii matematice pentru acasa clasa a iv - a.

Ivanovici Laura

Ivanovici Laura a publicat inca 2 carti prezente in libraria noastra, Procesul civil pe intelesul tuturor, Procesul de divort. Ghid practic. Editia a II - a, toate fiind pe stoc si pot fi expediate imediat., dintre care primele 2 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053