Recenzie Matematica clasa I. Competente si performanta : Exercitii, probleme, jocuri, teste

Adunarea si scaderea numerelor naturale de la 30 la 100

Probleme care se rezolva prin doua operatii

Elemente intuitive de geometrie

Unitati de masura

Probleme de logica si perspicacitate

Concursul scolar national de competenta si performanta - Comper

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Matematica clasa I. Competente si performanta", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. I, Manuale scolare (materie) / Matematica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Mariana Mogos si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Matematica clasa I. Competente si performanta prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Matematica clasa I. Competente si performanta" este de 12 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Matematica clasa I. Competente si performanta : Exercitii, probleme, jocuri, teste

Alfabetul cântat si colorat
Sofica Matei
Abilitati practice pentru cls. I
Zenovia Cioca
4.91 RON
Alfabetul. Cheia tainelor lumii
Aurora Georgescu
Cunoasterea Mediului - Caietul elevului cls. I
Mihaela Bucinschi, Maria Dimulescu
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Matematica clasa I. Competente si performanta : Exercitii, probleme, jocuri, teste. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mariana Mogos

Mariana Mogos a publicat inca 27 carti prezente in libraria noastra, Ştiu să lucrez la...Matematica clasa a III-a. Fişe, Cum sa fac un experiment : Clasa a IV - a, Matematica – manual, clasa a IV-a, Matematica clasa a II - a. Competente si performanta : Editia a II - a, Matematica clasa a IV - a. Competente si performanta (2011-2012) : Editia a II - a, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica Culegere de exercitii si probleme pentru clasa a IV-a, Matematica, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Matematica. Manual, clasa I, Set caiete Matematica pentru clasa a II-a (semestrele I si II), Set caiete Matematica pentru clasa a IV-a (semestrele I si II), Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II), Limba si literatura romana. Competente si performanta. Clasa a II - a, Limba si literatura romana. Competente si performanta. Clasa a III - a, Limba si literatura romana. Competente si performanta. Clasa a IV - a, Limba si literatura romana. Competente si performanta. Clasa I, Matematica – manual, clasa a II-a, Matematica – manual, clasa a III-a , Matematica clasa a II-a. Competente si performanta : Exercitii, probleme, jocuri, teste, Matematica clasa a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica clasa I . Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica clasa I. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica. Competente si performanta. Clasa a IV - a : Exercitii, probleme, jocuri, teste, Set caiete Matematica pentru clasa a III-a (semestrele I si II), dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053