Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii : Teste grila

Editura Gama
19,50 Lei

Varsta recomandata : 9-11 ani; Numar de pagini: 104; Format : 200 x 290 mm; ISBN : 9789731491875

Recenzie Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii : Teste grila

Matematica clasa (I,a II_a,a III-a , a IV-a)este o metoda practica,moderna si actuala care-l va ajuta pe copilul dumneavoastra sa iubesca cu pasiune matematica. Problemele si exercitiile  concepute cu grija si atent selectate de autori, vor dezvolta gandirea matematica a copilului, logica,atentia, puterea de
abstractizare si perspicacitatea.Tinuta grafica de exceptie, calitatea deosebita a continutului ei fac din aceasta carte si omoloagele ei pentru celelalte clase, o carte dorita si iubita de copilul dumneavoasta. Iar copilul dumneavoastra
merita o asemenea carte.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. a III-a, Suport scolar / Matematica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Eduard Dancila, Ioan Dancila, si a fost publicata de editura Gama. Se poate cumpara cartea Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii" este de 19.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Poze aditionale

Pret Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii : Teste grila

Consiliere si orientare scolara-caiet de lucru clasa a III-a
Florentina Chifu, Andreea Chifu
4.50 RON
Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a
Ioan Sas, Maria-Lia Sas, Adela Lazar, Rodica Halmu
Caiet matematica. Clasa a III - a
Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II)
Tudora Pitila, Cleopatra Mihailescu
13.00 RON
Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe
Cleopatra Mihăilescu, Tudora Pitila
4.49 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Matematica clasa a III - a. 800 de probleme si exercitii : Teste grila. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Eduard Dancila

Eduard Dancila a publicat inca 35 carti prezente in libraria noastra, Matematica clasa a IV - a. 700 de probleme si exercitii : Teste grila, Matematica copilului pe intelesul parintilor. Ghid al parintilor copiilor de 4-10 ani, Matematica distractiva : Clasele I-IV, Matematica. Clasa I : Caietul elevului + Manual, Teste de matematica clasa a IV - a : recapitulare finala prin teste de evaluare sumativa, Alte probleme istete pentru copii isteti clasa a -III-a, Caiet de matematica - pentru cls. a III-a, Dictionar de matematica ilustrat, Dictionar de matematica ilustrat pentru clasele I-IV, Dictionar de notiuni metode matematice, pentru cls. II-VIII, Invata din greselile altora ..., Invata geometrie cu...mainile tale !, Matematica - Caietul elevului cls. I, Matematica - Ghidul invatatorului, Matematica - Manual cls. I, Matematica -suport didactic, clasa a IV-a, MATEMATICA – GHIDUL ÎNVATATORULUI, MATEMATICA – TESTE GRILA PENTRU CLASELE I-IV – CU SOLUTII COMENTATE, MATEMATICA – TESTE GRILA PENTRU CLASELE V-VI – CU SOLUTII COMENTATE, Matematica clasa a I-a. 380 de probleme si exercitii , Matematica clasa a II-a. 435 de probleme si exercitii, Matematica clasele I - II, Matematica cls. a II- a - suport didactic, Matematica de concurs pentru clasele III-IV. Fii invingator, Matematica de concurs pentru clasele III-IV. Fii invingator!, Matematica distractiva pentru ciclul primar, Matematica distractiva pentru clasele I-IV, Matematica pentru clasa a III-a. Caiet si culegere de probleme, Matematica pentru invingatori, cls. III - IV, Matematica pentru invingatori, cls. V-VI, Matematica serveste!, Matematica. Teste grila pentru cls. I-IV cu solutii comentate, Noi si copilul nostru ne pregatim pentru scoala, Probleme alese pentru copii alesi, Teste grila pentru clasele I-IV cu solutii comentate, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Ioan Dancila

Ioan Dancila a publicat inca 40 carti prezente in libraria noastra, Matematica clasa a IV - a. 700 de probleme si exercitii : Teste grila, Matematica copilului pe intelesul parintilor. Ghid al parintilor copiilor de 4-10 ani, Matematica distractiva : Clasele I-IV, Matematica. Clasa I : Caietul elevului + Manual, Teste de matematica clasa a IV - a : recapitulare finala prin teste de evaluare sumativa, Alte probleme istete pentru copii isteti clasa a -III-a, Caiet de matematica - pentru cls. a III-a, Constructii cu rigla si compasul (Cl. VI-XII), Dictionar de matematica ilustrat, Dictionar de matematica ilustrat pentru clasele I-IV, Dictionar de notiuni metode matematice, pentru cls. II-VIII, Divizibilitatea numerelor, Invata din greselile altora ..., Invata geometrie cu...mainile tale !, Matematica - Caietul elevului cls. I, Matematica - Ghidul invatatorului, Matematica - Manual cls. I, Matematica -suport didactic, clasa a IV-a, MATEMATICA – GHIDUL ÎNVATATORULUI, MATEMATICA – TESTE GRILA PENTRU CLASELE I-IV – CU SOLUTII COMENTATE, MATEMATICA – TESTE GRILA PENTRU CLASELE V-VI – CU SOLUTII COMENTATE, Matematica clasa a I-a. 380 de probleme si exercitii , Matematica clasa a II-a. 435 de probleme si exercitii, Matematica clasele I - II, Matematica cls. a II- a - suport didactic, Matematica de concurs pentru clasele III-IV. Fii invingator, Matematica de concurs pentru clasele III-IV. Fii invingator!, Matematica distractiva pentru ciclul primar, Matematica distractiva pentru clasele I-IV, Matematica gimnaziului - intre profesor si elev, Matematica pentru admitere in liceu, Matematica pentru clasa a III-a. Caiet si culegere de probleme, Matematica pentru invingatori, cls. III - IV, Matematica pentru invingatori, cls. V-VI, Matematica serveste!, Matematica. Testarea Nationala pentru admiterea in liceu, Matematica. Teste grila pentru cls. I-IV cu solutii comentate, Noi si copilul nostru ne pregatim pentru scoala, Probleme alese pentru copii alesi, Teste grila pentru clasele I-IV cu solutii comentate, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053