Masini - Fa cunostinta cu masinile

Editura Egmont
57,00 Lei

Recenzie Masini - Fa cunostinta cu masinile

Contine un superposter!

200 de personaje din filmele Masini si Masini 2!

Candva viata lui fulger McQueen se confunda cu pista de curse. Intre timp, insa, universul lui s-a marit considerabil. Acum el locuieste in cochetul orasel Valea Radiator, plasat langa Autostrada 66. Cu toate acestea, urmele anvelopelor lui pot fi gasite pe toata harta lumii. Aventurandu-se in afara Vaii Ornament si a comitatului Carburator, el si prietenii lui au avut ocazia sa intalneasca si alte personaje din vecinatate, printre care camioane pentru livrari si vehicule militare.

In serile de vineri, acesti prieteni se duc si la cinematograful in aer liber pentru a-i urmari pe actorii lor preferati pe marele ecran. Insa atunci cand Milles Axlerod si Grand Prix-ul s-au intersectat cu vietile lor, fulger si amicii sai au trait o aventura multicontinentala, in care au facut cunostinta cu masini din Japonia, Italia si Anglia, de la taxiuri londoneze versate la neainfricati luptatori de sumo din Japonia, toate aceste masini avand limbi, accente si obiceiuri atat de diverse, dar fiind destul de asemanatoare sub caroserie, acolo unde pot diferi tipurile de motorizare, lichidele de transmisie si... ei, bine, probabil stiti despre ce e vorba.

Cu exceptia rebuturilor, poate. Acestea nu au nici macar un surub bine fixat in mecanism. Un singur lucru este universal, indiferent daca este vorba de pista circuitului Piston Cup sau atunci cand este vorba de... viteza! Iar fanii si echipele lor de la boxe par sa nu se mai sature de aceasta. Se pare ca a sosit vremea sa facem cunostinta cu masinile si niciun loc nu este mai potrivit pentru a incepe acest lucru decat Valea Radiator...

Cuprins:

Aproape de casa

• Salutari din Valea Radiator!
  • In apropierea Vaii Ornament
  • La cinema

In deplasare

• Pe drum
  • Off road
  • Bun venit in Japonia!
  • Hello, Londra!
  • Ciao, Italia!

Dezvaluirea unor comploturi

• Agentii secreti
  • Baietii rai

Porniti motoarele!

• Circuitul Cupei Piston
  • Echipa Rust-eze
  • Echipa Dinoco
  • Echipa lui Chick hicks
  • Alti concurenti din Cupa Piston
  • Membrii echipelor
  • Concurentii de la Grand Prix
  • Conducatorii echipajelor de la Grand Prix
  • Faceti cunostinta cu presa
  • Cei mai dedicati suporteri

Index alfabetic al personajelor

Cartea "Masini - Fa cunostinta cu masinile" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carti pentru copii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. Se poate cumpara cartea Masini - Fa cunostinta cu masinile prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Masini - Fa cunostinta cu masinile" este de 57 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-519-796-1
Pagini: 141
Format: 21,5 x 29 cm