Masca Mortii Rosii si alte povestiri : Editie cartonata

59,95 Lei

Colectia: BIBLIOTECA POLIROM.Clasici universali

Recenzie Masca Mortii Rosii si alte povestiri : Editie cartonata

„Edgar Poe e subjugat, asemenea cuceritorilor si filosofilor, de dorinta irepresibila a unitatii; la el spiritualul se combina cu fizicul. S-ar putea spune ca Poe cauta sa aplice literaturii procesele filosofiei, iar filosofiei metodele algebrei. In aceasta constanta ascensiune catre infinit, uneori iti poti pierde respiratia. In acest gen de literatura aerul e la fel de rarefiat ca intr-un laborator. Aici vei vedea mereu glorificarea vointei care se apleaca asupra inductiei si analizei. S-ar parea ca Poe vrea sa uzurpe rolul profetilor si sa-si adjudece monopolul explicatiei rationale. Astfel, peisajele servind ca fundal febrilelor lui compozitii capata paloarea unor fantome. Poe, care arareori pare sa fi impartasit pasiunile altor oameni, schiteaza arbori si nori care sint aidoma arborilor si norilor dintr-un vis, sau, si mai bine, care se aseamana cu personajele lui stranii, la fel de adinc patrunse de un tremur supranatural si convulsiv.” - Charles Baudelaire

„Poe isi alege, de regula, cea mai neobisnuita realitate, isi plaseaza eroul in cea mai inedita situatie, fizica sau psihologica, iar apoi descrie starea launtrica a acestui personaj cu o rara acuitate si cu un remarcabil realism. Mai mult, exista o trasatura in intregime a lui Poe, una care il deosebeste de oricare alt scriitor, anume vigoarea imaginatiei sale. Nu vreau sa spun ca fantezia lui ar intrece-o pe aceea a altor poeti, ci pur si simplu ca imaginatia lui e inzestrata cu o calitate pe care n-am intilnit-o la nici unul intr-o asemenea proportie: e vorba de forta detaliilor… Edgar Poe prezinta, in cel mai mic amanunt, intreg tabloul inchipuit, ori evenimentele, cu o plasticitate uluitoare, incit ajungi sa crezi in realitatea sau posibilitatea unui fapt care, in fond, nu s-a intimplat niciodata, si nici nu s-ar putea intimpla.” - F.M. Dostoievski

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Masca Mortii Rosii si alte povestiri", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Edgar Allan Poe si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Masca Mortii Rosii si alte povestiri prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Masca Mortii Rosii si alte povestiri" este de 59.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2456-0
Pagini: 776

Pret Masca Mortii Rosii si alte povestiri : Editie cartonata