Martorul mut

Martorul mut

24,99 Lei

Seria: Poirot

Recenzie Martorul mut

La început, Hercule Poirot consideră epistola trimisă de domnişoara Emily Arundell destul de tipică, un apel dramatic şi oarecum isteric la ajutor, care să fie oferit cu mare discreţie. Însă ceea ce stârneşte interesul micuţului detectiv este faptul că scrisoarea a fost datată cu două luni înainte de primirea ei.

Cine ar aştepta atât de mult ca să trimită o pledoarie de viaţă şi de moarte? O vizită făcută la moşia domnişoarei Emily îi dezvăluie faptul că bogata stăpâna de la Little Green House a murit de ceva vreme, lăsând în urmă un testament aprig contestat şi o haită de moştenitori, toţi având motive pentru a înfăptui crima. Ceea ce doreşte Poirot să descopere este cine a pus scrisoarea la poştă. Şi, mai ales, de ce atât de târziu?

"O poveste remarcabilă, în maniera inegalabilei Agatha Christie." - Herald Tribune

Cartea "Martorul mut" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Martorul mut prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Martorul mut" este de 24.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066092067
Pagini: 250

Pret Martorul mut

Premiul Nobel
Andreas Eschbach
Eroi obisnuiti
Scott Turow
25.99 RON
Dosarul Dracula
James Reese
Atac la presedinte
Philip Shelby
O misiune riscanta
Ken Follett
Cardinalul de la Kremlin
Tom Clancy
Rainbow six. Volumele I + II
Tom Clancy
36.99 RON
O crima anuntata. Editie 2011
Agatha Christie
22.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Martorul mut. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima la vicariat, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Moarte pe Nil, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Zece negri mititei, Cei patru mari, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Elefantii nu uita niciodata, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Raul sub soare, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Poirot

0213167053