Editura Leda
39,90 Lei

Seria: Leda Clasic

Recenzie Marile sperante

Urmărind maturizarea protagonistului Pip, romanul ne oferă prilejul întâlnirii cu o galerie de personaje memorabile. Destinele acestor figuri tragice sau comice ne dezvăluie Anglia (şi Europa) secolului al XIX-lea, o lume necruţătoare, agitată şi plină de contraste, în care dragostea şi umanitatea încearcă să ţină piept fascinaţiei banilor şi lăcomiei.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Marile sperante", publicata in 3 categorii, Carti pentru copii / Literatura, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura universala, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Charles Dickens si a fost publicata de editura Leda. Se poate cumpara cartea Marile sperante prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Marile sperante" este de 39.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Marile sperante

Roman Kalbris
Hector Malot
9.92 RON
Jurnalul Zlatei
Zlata Filipovic
22.99 RON
Nuntile necesare
Dumitru Tepeneag
Spiritul calator
Michelle Paver
Pantalonii calatori
Ann Brashares
Subject: Mirajul iubirii
Hortense Ullrich
Cineva cu care sa fugi de acasa
Grossman David
Beatriz si corpurile ceresti
Extebarria Lucia

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Marile sperante. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Charles Dickens a publicat inca 29 carti prezente in libraria noastra, Martin Chuzzlewit : Volumul I, Martin Chuzzlewit : Volumul II, Poveste de Craciun, Poveste de Craciun, Viata Domnului nostru : scrisa de Charles Dickens special pentru copiii lui (audiobook), Viata Mantuitorului nostru Iisus Hristos, A CHRISTMAS CAROL IN PROSE / POVESTE DE CRACIUN , A christmas carol in prose, Aventurile lui Oliver Twist, Aventurile lui Oliver Twist, Colinda de Craciun , David Copperfield, David Copperfield, David Copperfield (2 vol.), Great Expectations, Great Expectations, Hard Times, Martin Chuzzlewit (2 volume), Oliver Twist, Oliver Twist, Oliver Twist, Poveste de Craciun, Poveste de Craciun, Poveste despre doua orase, Timpuri grele, Viaţa lui David Copperfield. Vol. I, Viaţa lui David Copperfield. Vol. II, Viaţa lui David Copperfield. Vol. III, Viata Domnului nostru, dintre care primele 6 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Leda Clasic

0213167053