Manualul tau de PHP

Manualul tau de PHP

Editura Albastra
57,00 Lei

Recenzie Manualul tau de PHP

Web-ul este unul dintre cele mai populare servicii ale Internetului. Site-urile si aplicatiile Web oferã posibilitatea persoanelor si companiilor sã-si comunice ideile, sã “expunã” virtual si sã vândã servicii si produse. Noul Web, cel al utilizatorilor schimbã atât Internetul cât si persoanele, caracteristicile principale ale acestuia fiind interactivitatea, posibilitatea oferitã utilizatorilor de a comunica si de a se asocia, precum si responsivitatea ridicatã a aplicatiilor.

Scopul avut în vedere la scrierea cãrtii de fatã a fost acela de a îndruma cititorii în activitatea de dezvoltare a aplicatiilor Web moderne, utilizând PHP (PHP: Hypertext Preprocessor) ca limbaj de programare pentru server si MySQL ca sistem de gestiune a bazelor de date, precum si tehnici care determinã cresterea securitãtii, dar si a interactivitãtii acestora. Cartea poate fi utilizatã atât de cãtre cititorii care nu au cunostinte de programare Web, cât si de cei care au cunostinte medii, începând cu elevii de liceu si ajungând la studenti, dar si de cãtre autodidacti.

Cartea "Manualul tau de PHP" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / PHP si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 13.08.2015. A fost scrisa de Traian Anghel si a fost publicata de editura Albastra. Se poate cumpara cartea Manualul tau de PHP prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Manualul tau de PHP" este de 57 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-750-282-8
Pagini: 385

Pret Manualul tau de PHP