Dieta Montignac : Mananca de placere, mentine-te in forma

64,90 Lei
021 316 70 53

Anul aparitiei : 2009; Numar pagini : 256

Recenzie Dieta Montignac : Mananca de placere, mentine-te in forma

Puteti sa va imaginati o dieta in care va e permis sa mancati ciocolata?

Ei bine, aceasta dieta exista si poarta numele lui Michel Montignac. Inainte de toate, ni se demonstreaza ca nu este necesar sa ne abtinem de la mancare pentru a slabi - secretul consta in combinarea alimentelor in functie de continutul lor de glucide, lipide si proteine.

Cele doua reguli simple ale regimului disociat, cum mai este denumita dieta, sunt sa mancam trei mese pe zi si sa nu amestecam la aceeasi masa glucidele cu lipidele.

Acest volum cuprinde retete ilustrate color si nenumarate sfaturi utile pentru punerea in aplicare a principiilor enuntate. Vanduta in 15 milioane de exemplare, Dieta Montignac ne propune nu doar un regim alimentar, ci si un mod de viata, mai sanatos. Michel Montignac (n.1944) a mai publicat, printre altele: Ma hranesc, deci slabesc; Retete si meniuri Montignac; Ma hranesc, deci nu imbatranesc.

Mananca de placere, mentine-te in forma !

Cartea "Dieta Montignac" a fost publicata in categoria Sanatate, nutritie, sport / Nutritie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Michel Montignac si a fost publicata de editura Litera International. Se poate cumpara cartea Dieta Montignac prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dieta Montignac" este de 64.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: dieta , regimul disociat

Pret Dieta Montignac : Mananca de placere, mentine-te in forma

Dieta celor patru temperamente