Managementul tehnologic al culturilor de camp

Editura Ceres
32,40 Lei

Recenzie Managementul tehnologic al culturilor de camp

Aparitie: 2005

Cuprins: Cultura graului; Cultura orzului si a orzoaicei de toamna; Cultura orzoaicei de primavara; Cultura secarei; Cultura de triticale; Cultura ovazului; Cultura orezului; Cultura porumbului; Cultura sorgului; Cultura soiei; Cultura fasolei pentru boabe; Cultura mazarii pentru boabe; Cultura nautului; Cultura florii-soarelui; Cultura rapitei de toamna pentru ulei; Cultura ricinului; Cultura inului pentru ulei; Cultura inului pentru fibra; Cultura canepei pentru fibra; Cultura sfeclei de zahar; Cultura cartofului; Cultura lucernei; Cultuta trifoiului rosu; Cultura lucernei si a trifoiului rosu pentru samanta; Cultura porumbului pentru siloz; Cultura raigrasului aristat; Cultura ierbii de Sudan si a hibridului sorg x iarba de Sudan; Cultura sfeclei si a guliei furajere; Cultura borceagului de toamna; Cultura borceagului de primavara; Cultura sorgului zaharat pentru siloz; Cultura meiului furajer; Cultura rapitei furajere; Producerea de samanta la gramineele perene; Exploatarea prin pasunat a pajistilor cultivate; Cultura pajistilor naturale; Particularitatile culturii plantelor pe solurile nisipoase; Particularitatile culturii plantelor pe solurile saraturate; Particularitatile culturii plantelor pe terenurile arabile in panta; Lucrarile agropedoameliorative; Particularitatile agriculturii ecologice; Tehnologii de exploatare a agregatelor agricole

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Managementul tehnologic al culturilor de camp", publicata in 2 categorii, Economie / Management, Agricultura / Management agricol, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Gheorghe Sin si a fost publicata de editura Ceres. Se poate cumpara cartea Managementul tehnologic al culturilor de camp prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Managementul tehnologic al culturilor de camp" este de 32.4 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Managementul tehnologic al culturilor de camp

Raspunsul lor.. da
Rogher Fisher, Bruce Patton, William Ury