Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare

Editura Aramis
6,50 Lei

Seria: Un scolar de succes

Recenzie Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare

Viata de zi cu zi ne pune in fata unor situatii ce nu apartin de o disciplina scolara sau alta, ci sunt o imbinare a informatiilor si cunostintelor dobandite in scoala si in afara ei. De aceea am considerat utila aceasta culegere de pregatire a elevilor pentru concursurile transdisciplinare, astfel incat ei sa faca fata atat solicitarilor cotidiene, cat si testarilor internationale la care sunt supusi de-a lungul anilor de scoala.

Cartea "Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. I si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Tudora Pitila, Cleopatra Mihailescu, Aurel Maior, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I" este de 6.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-679-87-2
Pagini: 32
Format: 20,5 x 29 cm

Pret Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare

Educatie plastica – caiet, clasa I
Vasile Mihalache, Ana Rusescu
8.91 5.00 RON
Caiet special abecedar (Elefantel) clasa I
Marcela Penes, Celina Iordache
8.89 7.01 RON
Caiet special matematica , clasa I (Aricel)
Marcela Penes, Celina Iordache
8.90 7.01 RON
Cunoasterea mediului. Caiet de lucru
Mirela Ilie, Marilena Nedelcu
Caiet de cunoasterea mediului. Clasa I
Claudia Aurora Morar, Simona Adriana Ilisiu
12.50 11.25 RON
Educatie plastica. Clasa I
Lucian Stan, Elena Pascale, Mirela Burada
10.90 9.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Tudora Pitila

Tudora Pitila a publicat inca 69 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la... Istorie clasa a IV-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, La Zoo, Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 49 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Cleopatra Mihailescu

Cleopatra Mihailescu a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, Geografie clasa a IV-a (manual in limba germana), Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 46 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Aurel Maior

Aurel Maior a publicat inca 31 carti prezente in libraria noastra, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Culegere de matematica. Clasele I-II, Culegere de matematica. Clasele II - IV, Educatie muzicala. Caiet, cls. a I-a, Educatie muzicala. Caiet, cls. a II-a, Matematica – manual, clasa a IV-a, Matematica clasa a III - a. culegere de exercitii si probleme, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica distractiva clasa I, Matematica distractiva, clasa a II-a, Matematica distractiva. Clasa a III-a , Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea I-a, Matematica. Manual, clasa I, Povestea unui copil sanatos, Set caiete matematica pentru clasa I (semestrele I si II), Stiu foarte bine la... matematica - clasa a IV-a, Stiu sa lucrez la... Matematica clasa a IV-a, Stiu sa lucrez la...Matematica clasa I. Fise, Stiu sa lucrez la...Matematica, clasa a II-a. Fise, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, Culegere de matematica. Clasele I-II, Exercitii-Jocuri limba romana si matematica clasa I. Prichindel, Matematica culegere de exercitii si probleme. Clasele III-IV, Matematica, clasa I. Caietul elevului. Partea a II-a, Matematica. Culegere de exercitii si probleme clasele I-IV, Set caiete Matematica pentru clasa a IV-a (semestrele I si II), Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 21 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053