Lumina in amurg

Lumina in amurg

Editura Lira
19,90 Lei

Recenzie Lumina in amurg

"La data când începe povestirea noastră, adică la  3 septembrie 1861, ora trei după-amiaza, o femeie  de douăzeci şi şase de ani mergea pe şoseaua ce lega  Uzinele Alfort de oraşul Alfortville. Îmbrăcată într-o  rochie simplă de doliu, tânăra avea o înăltime potrivită,  un trup armonios şi o frumusee atrăgătoare. Părul blond-roşcat, strâns în două cozi bogate, se  încolăcea ca o coroană în jurul capului descoperit.  Chipul de o paloare mată era luminat de ochii mari,  cu pupilele bătând spre albastru-închis. Gura era mică,  iar buzele bine conturate, de culoarea cireşei coapte,  lăsau să se întrevadă şiragul strălucitor al dintilor. În mâna dreaptă tinea un bidon de tablă cu mâner  mobil, iar cu cea stângă strângea mânuta trandafirie a unui băietel de trei ani, ce înainta alene, tragând după  el, legat de o sforicică, un călut de lemn şi mucava." - fragment

Cartea "Lumina in amurg" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Xavier De Montepin si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Lumina in amurg prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Lumina in amurg" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: aprilie 2012
ISBN: 978-606-600-817-4
Pagini: 480