Lovebook

Lovebook

Editura All
24,90 Lei

Colectia: Strada Fictiunii Bestseller

Recenzie Lovebook

Solidea îl întâlneşte pe Edoardo pe băncile şcolii şi se îndrăgosteşte iremediabil, fără a ajunge să aibă o relaţie adevărată. Cincisprezece ani mai târziu, după ce a fost părăsită în mod umilitor după o relaţie amoroasă de nouă ani, Solidea îşi conştientizează brusc condiţia: fără iubit, fără studii superioare, fără slujbă sau carieră de succes lucrând ca vânzătoare în papetăria înfiinţată de străbunicul ei.

Totuşi, speranţa renaşte odată cu descoperirea Facebook-ului şi a posibilităţilor oferite de această vastă reţea. Graţie tehnologiei, vechea sa iubire îşi face apariţia din nou, aducând cu sine un final neaşteptat. Iar când în calea celor doi îndrăgostiţi apar obstacole reale, asemenea perfidei iubite a lui Edoardo, Claudia, e nevoie de mai mult decât de soartă şi de o reţea de socializare pentru ca cei doi să se poată reuni.

Scriitoare şi scenaristă în domeniul televiziunii, Simona Sparaco s-a născut la Roma, unde locuieşte şi în prezent. A absolvit ştiinţele comunicării în Anglia, a lucrat timp de şase luni într-o prestigioasă agenţie de presă din Paris, apoi s-a întors în Italia şi s-a înscris la Facultatea de Litere şi Filosofie. Ulterior, a urmat diverse cursuri de tehnici narative.

Cărţile care au consacrat-o sunt Anime di carta (2004), Lovebook (2009), care a cunoscut un foarte mare succes, şi Bastardi senza amore (2010).

Cartea "Lovebook" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Simona Sparaco si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Lovebook prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Lovebook" este de 24.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-724-351-5
Pagini: 216

Pret Lovebook