Logofatul de taina (Hardcover)

Logofatul de taina (Hardcover)

Editura Nemira
45,90 Lei

Recenzie Logofatul de taina (Hardcover)

Doamna romanului politist românesc vă invită, de data aceasta, într-o călătorie în timp. Împreună cu logofătul Radu Andronic, cititorul se întoarce în vremuri apuse si intră în atmosfera secolului al XVII-lea. Europa este cuprinsă de frământări si măcinată de conflicte. Lupta pentru suprematie este neîndurătoare. Transformat în câmp de luptă, bătrânul continent asteaptă o epocă mai linistită. Tara Românească, tinut pitoresc, trebuie să-si găsească drumul si să fie liberă.

Scris în buna traditie a romanului de capă si spadă, Logofătul de taină este o lectură pentru toate gusturile.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Logofatul de taina (Hardcover)", publicata in 3 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Romane politiste, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Rodica Ojog-Brasoveanu si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Logofatul de taina (Hardcover) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Logofatul de taina (Hardcover)" este de 45.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: martie 2012
ISBN: 978-606-579-327-9
Pagini: 504
Format: 12 x 22 cm

Pret Logofatul de taina (Hardcover)

Ioan Slavici. Opere. Volumul VII
Ioan Slavici
68.67 RON
De ce iubim femeile (audiobook)
Mircea Cartarescu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Logofatul de taina (Hardcover). Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rodica Ojog-Brasoveanu

Rodica Ojog-Brasoveanu a publicat inca 41 carti prezente in libraria noastra, Ochii jupanitei Ed. a II - a - 2006, 320 de pisici negre, A inflorit liliacul, Agentul Secret Al Lui Altin-Bey, Agentul secret al lui Altin-Bey (Hardcover), Al cincilea as : Editia a II - a, Al cincilea as, Al cincilea as (Hardcover), Ancheta în infern, Anonima de miercuri, Apel din necunoscut. Hardcover, Barbatii sunt niste porci, Barbatii sunt niste porci : Editia a III - a, Buna seara, Melania! (Hardcover), Cianura pentru un suras (Hardcover), Cianura pentru un suras, 2 vol., Cocosatul are alibi, Cosmar, Disparitia statuii din parc, Enigma la mansarda, Enigma la mansarda, Fiara, Grasa si proasta : Editia a III - a, Grasa si proasta, Intalnire la Elysee, Letopisetul de argint, Logofatul de taina, Moartea semneaza indescifrabil, Necunoscuta din congelator, O toaleta a la Liz Taylor, Ochii Jupanitei Ed. a III - a - 2008, Omul de la capatul firului (Hardcover), Poveste imorala, Poveste imorala. Editia a III - a, Razbunarea slutilor, Sa nu ne uitam la ceas, Sa nu ne uitam la ceas 2008, Stilet cu sampanie (Hardcover), Telefonul din bikini, Violeta din safe, Vulturul dincolo de cornul lunii, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053