Logodnica parasita

Logodnica parasita

Editura Alcris
10,00 Lei

Colectia: Nostalgic. Volumul 171

Recenzie Logodnica parasita

Frumoasa Davina Shelford se indragosteste de seducatorul Charles Delverton, vecin cu domeniul tatalui ei, abia revenit din Africa. Dragostea lor trebuie sa invinga numeroasele piedici reprezentate de Howard, fratele lui Charles, de diabolicul Jed Barker, prietenul acestuia, si de misterioasele jafuri care au loc in regiune. Va reusi oare dragostea lor sa iasa invingatoare din toate incercarile?

Cartea "Logodnica parasita" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman de dragoste si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Barbara Cartland si a fost publicata de editura Alcris. Se poate cumpara cartea Logodnica parasita prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Logodnica parasita" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-580-703-0
Pagini: 159

Pret Logodnica parasita

Ultimul rol
Mary Pearson
9.00 RON
Cursa vietii
Marie Stanton
Mitul logodnei
Ann Taylor
Casa copilariei
Cristine de Rivoyre
16.00 RON
A doua casatorie
Penelope Field
Adevarata fericire
Ann Cristy
Privirea dragostei
Frederique Harmel
Dragostea e totul
Robbie Hurt

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Logodnica parasita. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Barbara Cartland

Barbara Cartland a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Calea spre paradis, Casa fericirii, Tanjind de dragoste, Un vis implinit, Vibratiile dragostei, Aventura indiana, Calatorie spre iubire, Capriciile iubirii, Casatorie secreta, Castelul iubirii, Cele doua Elizabeth : Volumele I + II, Cine poate refuza iubirea?, Corabia iubirii, Croaziera dragostei, Crucea iubirii, Cum sa ajungi in paradis, Dragoste in Scotia, Dragostea invinge, Ducele e in primejdie, Ducesa pentru o zi, Duel cu destinul, Duelul mintilor, Femeile pe care le-a iubit, FIICA SERENEI VOL. I, Fiica Serenei vol. I + II, FIICA SERENEI VOL. II, Importanta iubirii, In cautarea iubirii, Indragostitii din Londra, Ingerul din vis, Inima iubirii, Invata sa iubesti, Luna de miere, Mana providentei, Miracolul promis, Pe ascuns, Piratul dragostei, Printesa din Balcani, Printesa straina, Rasplata bunatatii, Sa atingi stelele, Sageata lui Cupidon, Salvati de un inger, Schimb de inimi, Si femeile au inima, Stele pe cer, Taina guvernantei, Tigreasa si regele, Un cavaler de legenda, Un sarut din toata inima, Un sarut in desert, Urmeaza-ti inima, Visul launtric : Volumul I + II, Vrajitoarea cea buna, dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053