Literatura pentru copii clasa a II-a

Literatura pentru copii clasa a II-a

Editura Aramis
9,50 Lei

Recenzie Literatura pentru copii clasa a II-a

Continuand demersurile intiate la inceputul clasei I, optionalul „Literatura pentru copii“, clasa a II-a va accentua interesul copilului pentru lectura si va contribui atat la imbogatirea si dezvoltarea cunostintelor, cultivarea si imbogatirea limbajului prin formarea si dezvoltarea unui vocabular adecvat, cat si la stimularea capacitatii de receptare a textului literar si nonliterar, la dezvoltarea capacitatii de exprimare orala si scrisa si a celei creative.

Cartea "Literatura pentru copii clasa a II-a" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. a II-a si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Roxana Gavrila, Carmen Dragan, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Literatura pentru copii clasa a II-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Literatura pentru copii clasa a II-a" este de 9.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-679-888-7
Pagini: 64
Format: 16,5 x 23,5 cm