Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a

Editura Maxim Bit
9,90 Lei

Anul aparitiei : 2010; Numar de pagini : 128; Format : 20 x 29 cm; ISBN : 978-973-1758-57-2

Recenzie Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. a III-a, Manuale scolare (materie) / Limba si literatura romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Ioan Sas, Maria-Lia Sas, Adela Lazar, Rodica Halmu, si a fost publicata de editura Maxim Bit. Se poate cumpara cartea Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a" este de 9.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a

Consiliere si orientare scolara-caiet de lucru clasa a III-a
Florentina Chifu, Andreea Chifu
4.50 RON
Natura, prietena mea, clasa a III-a
Constanta Cuciinic, Alina Pintilii
11.50 RON
Caiet matematica. Clasa a III - a
Ioan Sas, Maria-Lia Sas, Adela Lazar, Rodica Halmu
Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II)
Tudora Pitila, Cleopatra Mihailescu
13.00 RON
Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe
Cleopatra Mihăilescu, Tudora Pitila
4.49 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Caiet de limba si literatura romana. Clasa a III - a. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Sas

Ioan Sas a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a II - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a IV - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa I, Caiet de matematica. Clasa a IV - a, Caiet de matematica. Clasa I, Caiet matematica. Clasa a II - a, Caiet matematica. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Caiet de vacanta. Clasa I, dintre care primele 7 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Maria-Lia Sas

Maria-Lia Sas a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a II - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a IV - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa I, Caiet de matematica. Clasa a IV - a, Caiet de matematica. Clasa I, Caiet matematica. Clasa a II - a, Caiet matematica. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Caiet de vacanta. Clasa I, dintre care primele 7 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Adela Lazar

Adela Lazar a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a II - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a IV - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa I, Caiet de matematica. Clasa a IV - a, Caiet de matematica. Clasa I, Caiet matematica. Clasa a II - a, Caiet matematica. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Caiet de vacanta. Clasa I, dintre care primele 7 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Rodica Halmu

Rodica Halmu a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a II - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa a IV - a, Caiet de limba si literatura romana. Clasa I, Caiet de matematica. Clasa a IV - a, Caiet de matematica. Clasa I, Caiet matematica. Clasa a II - a, Caiet matematica. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a II - a, Caiet de vacanta. Clasa a III - a, Caiet de vacanta. Clasa a IV - a, Caiet de vacanta. Clasa I, dintre care primele 7 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053