Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a

Editura Sigma
22,50 Lei

Anul aparitiei: 2006; Pagini continute: 256

Recenzie Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a

Autorii manualului de la Editura Sigma au facut tot ce se poate pentru a evita dezinteresul şi plictiseala elevilor. Au ales cele mai nimerite texte. I-au provocat prin întrebari, scutindu-i de comentariile de altadata care erau menite a fi învaţate pe de rost. Le-au dat exerciţii instructive si amuzante, individuale, de grup si frontale. Au introdus în legatura cu textul literar probleme de limba (ma rog, de comunicare!) adecvate si stimulatoare; in fine, au redus explicatiile istorice, de gen literar, de concepte operatorii, la minimum, ca sa nu împovareze pagina si mintea elevilor.
Manualul este concentrat, impecabil scris, fara erori de informatie, cu bune extrase marginale din critica, paginat expresiv.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a", publicata in 2 categorii, Manuale scolare (clasa) / Clasa a XI-a, Manuale scolare (materie) / Limba si literatura romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Nicolae Manolescu, George Ardeleanu, Matei Cerkez, Dumitrita Stoica, Ioana Triculescu, si a fost publicata de editura Sigma. Se poate cumpara cartea Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a" este de 22.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a

ISTORIE - Manual pentru clasa a XI-a
Alexandru Barnea
24.00 RON
ECONOMIE - Manual pentru clasa a XI-a
Maria Liana Lacatus, George-Paul Lacatus
Chimie - clasa a XI-a
Olga Petrescu, Gabriela Dobrescu
9.00 RON
Fizica F1
Rodica Ionescu-Andrei, Cristina Onea, Toma Ion
Matematica M1. Manual pentru clasa a XI - a
Marian Andronache, Marcel Tena, Dinu Serbanescu
CHIMIE C1. MANUAL PENTRU CLASA A XI-A
Valeria Lupu, Veronica David, Sanda Fatu, Cornelia Grecescu
18.90 RON
Matematica. Manual pentru clasa a XI-a
Marius Burtea, Georgeta Burtea

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Limba si literatura romana. Manual cl. a XI-a. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Nicolae Manolescu

Nicolae Manolescu a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Inceputurile literaturii artistice. Prima poezie lirica, editia a III - a, Viata si carti : Amintirile unui cititor de cursa lunga, LIMBA SI LITERATURA ROMANA PENTRU BACALAUREAT SI ADMITERE. VOL I, LIMBA SI LITERATURA ROMANA PENTRU BACALAUREAT SI ADMITERE. VOL. II, Andersen cel crud, Arca lui Noe, Arca lui Noe, Istoria critica a literaturii romane. 5 secole de literatura , Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a, Povesti de dragoste la prima vedere, Teme, dintre care primele 2 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

George Ardeleanu

George Ardeleanu a publicat inca 3 carti prezente in libraria noastra, Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a, Nicolae Steinhardt si paradoxurile libertatii. O perspectiva monografica.

Matei Cerkez

Matei Cerkez a publicat inca 13 carti prezente in libraria noastra, COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A, COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VI-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VII-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VIII-A, DICTIONAR DE COMUNICARE PENTRU CLASELE V-VIII. TERMENI SI NOTIUNI GRAMATICALE, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A V-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VI-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VI-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VII-A, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VIII-A, Limba romana. Manual clasa a V - a, Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a.

Dumitrita Stoica

Dumitrita Stoica a publicat inca 5 carti prezente in libraria noastra, Limba si literatura romana. Clasa a VIII - a : Evaluarea nationala 2012. Notiuni teoretice si 50 de teste rezolvate, LIMBA SI LITERATURA ROMANA / SAM - cls.a X-a, Limba si literatura romana. Evaluarea nationala 2011 : Notiuni teoretice si 50 de teste rezolvate. Clasa a VIII - a, Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Ioana Triculescu

Ioana Triculescu a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Cum sa scrii o compunere. Clasele 7-8 : Tipuri de compuneri, Limba si literatura romana. Caiet de lucru. Clasa a VI - a, Limba si literatura romana. Caiet de lucru. Clasa a VII - a, COMUNICARE ŞI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A V-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VII-A, COMUNICARE SI GRAMATICA IN EXERCITII SI TESTE. CLASA A VIII-A, DICTIONAR DE COMUNICARE PENTRU CLASELE V-VIII. TERMENI SI NOTIUNI GRAMATICALE, DICTIONAR MAGHIAR-ROMAN / ROMAN-MAGHIAR. CLASELE I-IV, LITERATURA. EXERCITII PRACTICE PENTRU STUDIUL TEXTULUI. CLASA A VII-A, Limba si literatura romana. Manual clasa a X-a, Limba si literatura romana. Mmanual cls. a XII-a, dintre care primele 3 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053