Limba germana. Editia a VI - a : Exercitii de gramatica si vocabular. Simplu si eficient

22,96 Lei

Colectia: LIMBI STRAINE
Seria: Simplu si eficient. Limba germana

Recenzie Limba germana. Editia a VI - a : Exercitii de gramatica si vocabular. Simplu si eficient

Cartea se adreseaza celor ce doresc sa-si perfectioneze cunostintele practice de limba germana si poate fi folosita ca material auxiliar in paralel cu orice manual sau curs teoretic. Exercitiile vizeaza cele mai importante aspecte de gramatica si vocabular, ajutind la formarea unor reflexe de exprimare corecta. Gradul lor de dificultate creste in mod treptat pe parcursul fiecarui capitol si al intregii lucrari, iar cheia exercitiilor permite sa se verifice corectitudinea rezolvarilor. Numeroasele tabele si sinteze, ca si vocabularul uzual sint utile pentru intelegerea si stapinirea regulilor de baza ale limbii germane.

Din cuprins:

Articolul • Pronumele • Acordul adjectivului cu substantivul • Verbul • Exprimarea deplasarii si situarii • Exprimarea datei si timpului • Fraza • Vocabular • Tabele si sinteze • Cheia exercitiilor

Cartea "Limba germana. Editia a VI - a" a fost publicata in categoria Limbi straine / Germana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Cristel Balas, Orlando Balas, si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Limba germana. Editia a VI - a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Limba germana. Editia a VI - a" este de 22.96 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2554-3
Pagini: 191

Pret Limba germana. Editia a VI - a : Exercitii de gramatica si vocabular. Simplu si eficient

Invata germana
19.90 RON
Invata repede germana
Fiona Chandler, Katie Daynes, Nicole Irving
Germana pentru incepatori
Maxim Popp
15.26 RON
Vocabularul limbii germane
Bruno Cazauran
Germana pentru incepatori cu CD
Angelika Lundquist-Mog
44.69 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Limba germana. Editia a VI - a : Exercitii de gramatica si vocabular. Simplu si eficient. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Cristel Balas

Cristel Balas a publicat inca 5 carti prezente in libraria noastra, Limba germana : Exercitii de gramatica si vocabular. Simplu si eficient, Limba germana. Exercitii de gramatica si vocabular, Limba germana. Exercitii de gramatica si vocabular (ed. 2011) : Editia a V - a, Limba germana. Exercitii de gramatica si vocabular editia a IV - a, TANULJUNK NEMETUL.

Orlando Balas

Orlando Balas a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, Limba germana. Simplu si eficient + CD : Editia a VI - a, Limba germana : Simplu si eficient, Limba germana, Limba germana : Exercitii de gramatica si vocabular. Simplu si eficient, Limba germana. Exercitii de gramatica si vocabular, Limba germana. Exercitii de gramatica si vocabular (ed. 2011) : Editia a V - a, Limba germana. Exercitii de gramatica si vocabular editia a IV - a, Limba germana. Simplu si eficient (contine CD) : Editia a V-a, TANULJUNK NEMETUL, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Simplu si eficient. Limba germana

0213167053