Liderul militar. Realitati si deziderate

Editura Militara
25,15 Lei
021 316 70 53

Recenzie Liderul militar. Realitati si deziderate

În această carte, care se adresează actualilor şi viitorilor lideri militari, studenţilor din instituţiile militare de învăţământ, dar şi celor interesaţi de etica şi psihosocio-logia conducerii, sunt prezentate componentele de bază ale personalităţii liderului, precum caracterul, temperamentul, atitudinile, aptitudinile, respectul de sine, gândi-rea pozitivă, integritatea, comunicativitatea, empatia, creativitatea, potenţialul per-suasiv, autocontrolul, arta lucrului cu oamenii, curajul, autoritatea, mentalitatea învingătorului şi charisma.

Cartea "Liderul militar. Realitati si deziderate" a fost publicata in categoria Istorie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. A fost scrisa de Gheorghe Aradavoaice si a fost publicata de editura Militara. Se poate cumpara cartea Liderul militar. Realitati si deziderate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Liderul militar. Realitati si deziderate" este de 25.15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-32-0861-7
Pagini: 425
Format: 13,3 x 20 cm