Les Fees / Zanele

Les Fees / Zanele

Editura Paralela45
10,00 Lei

Formatul: 23.5 x 21;ISBN: 978-973-47-0211-4;Nr. volume: 1;Nr. pagini: 16;Anul aparitiei: 2009

Recenzie Les Fees / Zanele

Putini dintre noi isi mai amintesc cat de vechi sunt povestile lui Charles Perrault, desi toti le-am citit in copilarie sau ne-au fost citite seara, inainte de culcare. Aparute in secolul al XVII-lea, acestea isi pastreaza prospetimea expresiei, dar mai ales forta valorii morale. Raul si binele nu sunt infatisari diferite, ci sunt expresia propriilor noastre fapte: fata cea buna are noroc de perle si diamante de cate ori deschide gura, iar fata cea rea da nastere broastelor raioase si serpilor. Sunt, in aceasta ipostaza de basm fantastic si moralist, doua metafore vii ale principiilor binelui si raului, vechi de cand lumea si mai actuale poate decat oricand, in epoca moderna a relativitatii generalizate.
Cartea "Les Fees / Zanele " a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Charles Perrault si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Les Fees / Zanele prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Les Fees / Zanele " este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Les Fees / Zanele

Lift
Amicis Edmondo De
Povesti ardelenesti
Ion Pop Retegan
Cartea junglei
Rudyard Kipling
5.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Les Fees / Zanele . Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Charles Perrault

Charles Perrault a publicat inca 39 carti prezente in libraria noastra, Jupanul Motan sau Motanul Incaltat, Basme de Noapte Buna, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Perrault, Cenusareasa, Cenusareasa sau pantofiorul de sticla : Cndrillon ou la Petite Pantoufle de verre, Cenusareasa. Blana pestrita, Frumoasa adormita, Le Maitre-Chat ou le Chat Botte / Jupanul Pisoi sau Motanul Incaltat, Motanul incaltat, Motanul incaltat, Motanul incaltat, Povesti de noapte buna, Povesti, editia a II - a, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Basme de Charles Perrault, Basme de Charles Perrault, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele douasprezece fete de imparat si palatul fermecat, Cenusareasa, Cenusareasa, CENUSAREASA , Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita + CD, MOTANUL INCALTAT, Motanul incaltat, Motanul incaltat si alte povesti, Motanul incaltat si alte povesti, Neispravitul, Piele-de-magar, Poveşti, Poveşti cu zane (Motanul incaltat) , Povesti cu vrajitori si zane, Povesti. Editie 2011, Printesa cea isteata sau Aventurile Finutei, Scufita rosie : Citeste si asculta, Scufita rosie si alte povesti, TOM DEGETEL, dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053