Legumicultura de succes pentru amatori

Legumicultura de succes pentru amatori

20,00 Lei

Recenzie Legumicultura de succes pentru amatori

Cartea se adresează micilor proprietari agricoli, ai satelor, cu ]ndemnul de a produce într-un sistem organizat, folosind cunostintele unui profesionist. Performantă si foloase materiale se obtin prin muncă inteligentă, prin cunoasterea tehnicilor de cultură profesioniste.

Acesta este mesajul de îndemn si de sperantă, al autorulul lucrării de fată.

Proiecte si idei tehnologice, de costuri si de eficientă, destishy;nate micului producător agricol, inclusiv pensionarilor, din spatiul rural, sunt axate pe suprafete modulare de 500 mp. Ele includ elementele de detaliu specifice, urmând ca, în functie de zonă, de traditie, de vocatie si de posibilitati să se opteze pe dimensiuni multiplicate în raport cu moshy;dulul tip, de 500 mp teren de grădină, discutat.

Producătorii agricoli, operatorii si comerciantii din domeniul valorificării legumelor, specialistii centrelor locale de consultantă agricolă din spatiul rural, găsesc în lucrarea de fată îndemnul, cunostinte si idei pertinente pentru a-si pune în valoare capacitatea, energia si talentul spre a face bani din activitătile legate de productia si piata legumelor. - ing. dr. Gheorghe Stanciu

Parte integrantă a unei serii de lucrări care au ca scop motivarea şi conştientizarea din partea micului producător familial a potenţialului de care dispune, lucrarea debutează cu un capitol în care se doreşte cunoaşterea cerinţelor principale de reuşită pentru piaţa legumelor. Folosindu-se de experienţa acumulată pe parcursul atâtor ani, autorul prezintă diferite modele de calcul economic viabile, dar şi de ordin tehnologic privind înfiinţarea şi îngrijirea suprafeţelor cu legume.

Următoarele capitole prezintă speciile de legume ce se pot obţine în exploataţia agricolă familială, pretenţiile pieţei legumelor şi avantajele economice ale culturii lor în micile proprietăţi agricole, cu alte cuvinte cum putem vinde ceea ce producem, sau ce putem produce spre a răspunde cerinţei pieţei legumelor. Toate acestea, deoarece pentru a fi competitivi este necesară o anumită specializare în producerea şi comercializarea legumelor.

Ultimul capitol se referă la modul de organizare al activităţilor – cheia succeselor în producerea şi valorificarea legumelor. Autorul pledează pentru însemnătatea şi foloasele asociaţionismului în legumicultură, şi din perspectiva integrării europene şi, în acest scop, se oferă un model de statut pentru înfiinţarea unui centru local de afaceri şi de servicii pentru legumicultură. - Dan Mărgărit, editor

Cartea "Legumicultura de succes pentru amatori" a fost publicata in categoria Agricultura / Legumicultura si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Gheorghe Stanciu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Legumicultura de succes pentru amatori prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Legumicultura de succes pentru amatori" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-8966-90-1
Pagini: 180
Format: 14,5 x 20,5 cm