Lebedele (editie de lux)

Lebedele (editie de lux)

Editura Eduard
15,00 Lei

Numar de pagini : 24; Categorie varsta : 2-3 ani

Recenzie Lebedele (editie de lux)

Eliza şi cei şase fraţi ai săi au trăit fericiţi până când, după moartea mamei lor, regele, tatăl lor, s-a recăsătorit cu o femeie rea, o vrăjitoare căreia nu-i plăceau copiii. Pe Eliza a trimis-o la ţară, iar pe fraţii ei i-a transformat în lebede, care doar noaptea redeveneau oameni. Pentru ruperea vrajei, Eliza a trebuit să croşeteze cămăşi din urzici pe care fraţii le-au îmbrăcat şi aşa blestemul a fost alungat.

Cartea "Lebedele (editie de lux)" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Lebedele (editie de lux) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Lebedele (editie de lux)" este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Lebedele (editie de lux)

Basmele romanilor
Petre Ispirescu
11.00 RON
Basme
Petre Ispirescu
Printul fermecat
Fratii Grimm
7.50 RON
Amintiri din copilarie
Ion Creanga
7.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Lebedele (editie de lux). Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053