Leadership. Lectii de conducere din Lumea Antica

Editura Meteor Press
25,00 Lei

Recenzie Leadership. Lectii de conducere din Lumea Antica

Stapaneste viitorul invatand din trecut

Aceasta carte abordeaza problema leadershipului dintr-un unghi diferit. In loc sa trateze subiectul prin analogii extrase din literatura, sport sau cercetare, volumul de fata ofera o perspectiva cu totul inedita, analizand actiunile liderilor antici. Selectia acestor lideri, din Roma pana in China antica, este menita sa furnizeze instructorilor si elevilor, precum si managerilor in general, exemple de leadership care, mai mult ca sigur, nu sunt susceptibile de idei preconcepute.

Liderii prezentati si analizati sunt recunoscuti drept personalitati care au marcat istoria. Multe dintre actiunile riscante pe care le-au intreprins au avut un succes rasunator. La fel de spectaculoase au fost si consecintele esecurilor suferite. Toti au actionat constienti de posibilitatile pe care le ofereau vremurile in care au trait. Contextul istoric ne permite sa observam cum au procedat in diferite situatii si cum si-au pus in joc temperamentul, inteligenta, experienta, cutezanta si povetele, atunci cand au avut de rezolvat probleme cu adevarat presante. Instructive sunt si metodele pe care le-au folosit pentru a-si implementa deciziile, intrucat acestea ilustreaza atat avantajele, cat si dezavantajele cu care se confrunta, inevitabil, managerii ca lideri.

Fiecare capitol al cartii abordeaza cate un concept-cheie de leadership, de la asumarea riscului pana la talentul de a-i motiva si a-i imputernici pe ceilalti in momentele oportune. Concluziile extrase sunt strans impletite cu reflectiile asupra directiei in care ar trebui sa se dezvolte stiinta leadershipului in urmatorul deceniu, pentru a putea face fata provocarilor pe care le ridica globalizarea, inovatiile si progresul tehnologic.

Cartea "Leadership. Lectii de conducere din Lumea Antica" a fost publicata in categoria Economie / Leadership si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Arthur Cotterell, Roger Lowe, Ian Shaw, si a fost publicata de editura Meteor Press. Se poate cumpara cartea Leadership. Lectii de conducere din Lumea Antica prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Leadership. Lectii de conducere din Lumea Antica" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-728-568-3
Pagini: 288

Pret Leadership. Lectii de conducere din Lumea Antica