Lasa grijile, incepe sa traiesti

Lasa grijile, incepe sa traiesti

29,00 Lei

Seria: Dale Carnegie

Recenzie Lasa grijile, incepe sa traiesti

Problema nu este ignoranţa, ci lipsa de acţiune. Scopul acestei cărţi este să reafirme, să ilustreze, să scoată la lumină şi să glorifice o mulţime de adevăruri vechi şi fundamentale, să vă îmboldească şi să vă determine să faceţi ceva pentru a le aplica. Pe Dale Carnegie îl regăsim în topul celor mai bine vânduţi autori din toate timpurile. La jumătate de veac de la moartea lui, atât scrierile, cât şi cursurile sale sunt la fel de solicitate ca şi în primii ani după lansare.

„Odată cu trecerea timpului, mi-am dat seama că una dintre cele mai mari probleme ale adulţilor era îngrijorarea. Era limpede, aveam nevoie de un manual despre învingerea grijilor!“

Cartea "Lasa grijile, incepe sa traiesti" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie motivationala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 02.06.2014. A fost scrisa de Dale Carnegie si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Lasa grijile, incepe sa traiesti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Lasa grijile, incepe sa traiesti" este de 29 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2008
ISBN: 978-973-669-652-7
Pagini: 336