Labirintul lumii II. Arhivele Nordului

Labirintul lumii II. Arhivele Nordului

Editura Univers
29,90 Lei

Volumul 2 din seria Labirintul lumii

Recenzie Labirintul lumii II. Arhivele Nordului

„Firele pânzei de păianjen în care suntem prinşi cu toţii sunt destul de subţiri: în duminica aceea de mai Michel Charles era cât pe ce să piardă, sau să fie cruţat de cei patruzeci de ani care îi mai rămăseseră de trăit. Totodată, cei trei copii ai săi şi descendenţii lor, printre care mă număr şi eu, au trecut foarte aproape pe lângă pericolul de a nu mai exista.

Când mă gândesc că biela defectă a unui tren provocase un accident care fusese cât pe ce să nimicească aceste virtualităţi, când constat, pe de altă parte, puţinul rămas din cele mai multe dintre vieţile actualizate şi trăite, mi e greu să dau prea multă importanţă acestor accidente care ţin de hazard. Imaginea care mi rămâne din acest dezastru din vremea lui Ludovic Filip nu este, totuşi, decât aceea a unui băiat de douăzeci de ani repezindu se cu capul înainte printr o spărtură, orb şi sângerând – ca în ziua în care se născuse, purtând în testicule întreaga lui descendenţă.“ MARGUERITE YOURCENAR Labirintul lumii (II) Arhivele Nordului

"Familia Berthei, foarte veche, aşa cum spusese şi Michel-Charles, se cufunda într-un trecut de legendă. Baronul Loys de L. se lăuda cu documentele sale; tot în ele îşi găsea..." Continuare...

"Michel îşi petrecea nopţile la Londra. îi scria lui Maud aproape în fiecare zi, scrisori presărate cu citate din poeţi englezi - pe care îi citea cu lăcomie de când..." Continuare...

Cartea "Labirintul lumii II. Arhivele Nordului" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Marguerite Yourcenar si a fost publicata de editura Univers. Se poate cumpara cartea Labirintul lumii II. Arhivele Nordului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Labirintul lumii II. Arhivele Nordului" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978‑99931-13-24-9
Pagini: 320

Pret Labirintul lumii II. Arhivele Nordului