La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT

Editura Art
13,90 Lei

Colectia: Biblioteca pentru toti

Recenzie La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT

Proza lui Mircea Eliade se cladeste pe o geografie mitica, a unui bucuresti exemplar, eliberat de sub opresiunea timpului, un spatiu labirintic in care se deschid, uneori in locuri marcate de semne misterioase, alteori in unele anodine, porti catre o alta dimensiune a lumii. In Pe strada Mantuleasa, In curte la Dionis si La tiganci, indiciul spatial se dezvaluie inca din titluri, reveland importanta topografiei, fie ea mitica sau reala, in prozele lui Mircea Eliade; daca in primele doua nuvele grupul de prieteni cauta semnele in spatiul realizat de triunghiul strazilor Mantuleasa, Popa Soare si Pache Protopopescu, in La tiganci, intr-un Bucuresti toropit de dogoarea verii bucurestene, Gavrilescu nimereste, din intamplare, la o adresa bizara, intr-un spatiu imprecis, vag, lipsit de contururi, spatiu de trecere, ca si pivnita cu apa in care dispare Iozi, catre o noua dimensiune a lumii si o noua stare a constiintei. - Andreea Rasuceanu

Cartea "La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Mircea Eliade si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-124-708-3
Pagini: 233
Format: 12,5 x 20,5 cm

Pret La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT

Nuvele
Costache Negruzzi
10.99 RON
Zahei orbul - BPT
Vasile Voiculescu
13.90 RON
Plumb, editia a II - a
George Bacovia

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea La tiganci. Pe strada mantuleasa. In curte la Dionis BPT. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mircea Eliade

Mircea Eliade a publicat inca 83 carti prezente in libraria noastra, Domnisoara Christina (audiobook), Jurnal 1945-1946 (audiobook), La tiganci (audiobook), Mitul eternei reintoarceri, Mituri, vise si mistere, Noaptea de Sanziene, Noaptea de Sanziene vol. 1, Secretul doctorului Honigberger (audiobook), Tehnici Yoga, 19 trandafiri, Alchimia asiatica, Comentarii la legenda mest. manole, Dictionar al religiilor, Domnisoara Christina, Domnisoara Christina, Domnisoara Christina - Sarpele, Domnisoara Christina. Sarpele (BPT), Europa, asia, america vol ii, Europa, asia, america vol iii, Faurari si alchimisti, Fragmentarium, Fragmentarium, Fragmentarium, Huliganii, Huliganii (BPT), In curte la Dionis , In curte la dionis, In curte la dionis, Incercarea labirintului : Convorbiri cu Claude-Henri Rocquet, India , India. Biblioteca maharajahului santier, India. Nopti la Serampore. Secretul doctorului Honigberger, India.biblioteca maharajahului.santier, Insula lui Euthanasius, Intoarcerea din rai, Intoarcerea din rai (BPT), Isabel si apele diavolului, Istoria credintelor si ideilor religioase : Volumul 4: De la epoca marilor descoperiri geografice pina in prezent, Istoria credintelor si ideilor religioase : Colectia, Istoria credintelor si ideilor religioase. Vol. 1 : De la epoca de piatra la misterele din Eleusis, Istoria credintelor si ideilor religioase. Volumul 2 : De la Gautama Buddha pina la triumful crestinismului, Istoria credintelor si ideilor religioase. Volumul 3 : De la Mahomed la epoca Reformelor, Itinerariu spiritual, Jurnal mircea eliade 1907-1960, Jurnal mircea eliade 1941-1969, Jurnal mircea eliade 1970-1985, Jurnalul portughez, Jurnalul portughez si alte scrieri : Volumele I + II, La tiganci , La tiganci , La tiganci. pe strada mintulesa, Lumina ce se stinge, Maitreyi, Maitreyi, Maitreyi, Me┼čterul Manole. Studii de etnologie si mitologie, Mitul eternei reintoarceri, Mitul reintegrarii, Mituri, vise si mistere, Noaptea de sanziene : (2 vol.) , Noaptea de sanziene vol i, Noaptea de sanziene vol ii, Noaptea de Sanziene vol. 2, Noaptea de sinziene i, Nouasprezece trandafiri, Nunta in cer, Nunta in cer, Oceanografie, Oceanografie, Proza fantastica : Volumul I + II, Romanul adolescentului miop, Romanul adolescentului miop, Romanul adolescentului miop, Rumi si sufismul, Sarpele - intilnire - aventura, Schopenhauer, Secretul doctorului Honigberger, Secretul doctorului Honigberger (audiobook), Solilocvii, Soniecika, Tratat de istoria a religiilor, Virilitate si asceza : Scrieri din tinerete, 1928, Yoga. Nemurire si libertate, dintre care primele 9 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053