...si la sfarsit a mai ramas cosmarul

...si la sfarsit a mai ramas cosmarul

Editura Vremea
29,43 Lei

Recenzie ...si la sfarsit a mai ramas cosmarul

Romanul horror al lui Oliviu Craznic se bazeaza pe cronici medievale. Actiunea cartii se petrece in Castelul Ultimelor Turnuri, unde lucrurile merg cu adevarat Rau. Invitat la nunta unei necunoscute intr-un castel bantuit de diavol, nobilul decazut Arthur de Seragens se trezeste prins intr-o ingrozitoare plasa a nebuniei, tradarii si crimei. In vreme ce oaspetii mor in jurul lui unul dupa altul intr-un mod misterios, secerati de un dusman inuman, Arthur intrezareste cu groaza cum latul se strange in jurul singurei persoane de care i-a pasat vreodata, superba Adrianna de Valois, tanara fiica a intunecatului si temutului sef al Politiei.

Panicat si confuz, Arthur se vede astfel nevoit sa incheie o alianta fragila si controversata cu cei mai puternici dintre supravietuitori, care au inceput deja o ancheta in intuneric, impreuna dar suspectandu-se unii pe altii: vicontele de Vincennes, prietenul din copilarie al lui Arthur, versat in intrigile de salon, logician si vanator iscusit; baronul german Von Walter Calatorul, ale carui peregrinari prin locuri uitate de lume l-au adus de atatea ori in fata unor adevaruri de neindurat; frumoasa si imorala Giulianna Sellini, despre care se spune in soapta ca i-a sedus deodata pe Dumnezeu si pe Diavol; fostul preot Huguet de Castlenove, acum un spadasin periculos, al carui drum presarat cu cadavre duce la o amanta misterioasa; ducele de Chalais, puternic si crud stapanitor al tinutului, rafinat, aratos si incapabil de a-si stapani pornirile violente; si, mai ales, barbatul care conduce investigatia si de care se tem toti, caci o singura vorba a lui poate aduce rugul ? Albert de Guy, inchizitorul?

Oliviu Craznic nascut la 1 noiembrie 1978 in Lupeni, judetul Hunedoara, Oliviu Craznic a absolvit Facultatea de Drept "Nicolae Titulescu? din Bucuresti si este licentiat in Institutii de Drept penal si Institutii de Drept civil la Facultatea de Drept a Universitatii Bucuresti. A urmat cursurile de formare a mediatorilor organizate de Asociatia "Pro Medierea?, iar din 2002 este consilier juridic si membru al Uniunii Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "...si la sfarsit a mai ramas cosmarul", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Oliviu Craznic si a fost publicata de editura Vremea. Se poate cumpara cartea ...si la sfarsit a mai ramas cosmarul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "...si la sfarsit a mai ramas cosmarul" este de 29.43 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-973-645-380-9
Pagini: 380