La Morrison Hotel : Povestiri de pana azi

Editura EuroPress
22,00 Lei

Colectia: Editii definitive

Recenzie La Morrison Hotel : Povestiri de pana azi

Povestiri de pina azi aduna intre copertile sale povestirile carturasesti si parabolice, cumva borgesiene, din Semnele timpului, volumul de debut al autorului, cu cele explodind „realist”, infuzate de senzualitate si sexualitate, din Check Point Charlie, carora se adauga citeva naratiuni inedite, care anunta – poate prefateaza – romanele cosmopolite cu care Liviu Antonesei „ameninta” de mai multi ani. Indiferent insa de stil, tematica, viziune ori intentii viitoare, toate au poveste, toate te tin, pina la ultima pagina, cu sufletul la gura pe parcursul lecturii. Fara a fi politiste, se citesc ca un thriller de buna calitate.”

Cartea "La Morrison Hotel" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Liviu Antonesei si a fost publicata de editura EuroPress. Se poate cumpara cartea La Morrison Hotel prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "La Morrison Hotel" este de 22 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2007
ISBN: 978-973-1727-01-1
Pagini: 228