La foc marunt

La foc marunt

19,95 Lei

Colectia: HORS COLLECTION

Recenzie La foc marunt

Dincolo de modestia jucata a titlului, La foc marunt arata un Livius Ciocarlie in plina forma intelectuala. Fie ca e vorba de lecturi, evenimente existentiale sau ale vietii publice, inclusiv politice, reflectiile si notatiile sale diaristice sint cit se poate de vii, de proaspete si de spirituale, stimulind reactii pe masura din partea cititorilor. Descoperim, in aceste pagini sclipitoare, un Livius Ciocarlie mai implicat si mai combativ, un „avocat al batrinetii constiente de sine” care-si pune in scena vulnerabilitatile cu acelasi farmec discret al autoironiei devenit, deja, marca inregistrata.

„In ultimele carti publicate principiul director a fost aleatoriul sau, altfel spus, ce-i trece omului prin cap. De rindul acesta, convins de inexistenta unui eu omogen (Ludmila Ulitskaia: „O gramada de fragmente. Nu exista eu care sa constituie un intreg”), am ordonat fragmentele in asa fel incit sa nu-i mai amestec, ci sa-i pun unul linga altul pe insii care ma compun. Adica: cel care se ingrijoreaza, cel caruia putin ii pasa, cel care se tiriie prin viata, cel care se amuza, cel nating, cel cit de cit istet. Altii, vreo doi, trei…” - Livius Ciocarlie

"Acum vorbesc de moarte ca schelet al vieţii. Altădată, de pragurile de moarte din calea vieţii care, în lipsa lor, ar fl de nestăpânit. Le menţin. Moartea ca structură de sprijin..." Continuare...

"Cioran nici nu poate fi apărat altfel decât a încercat Liiceanu. Copilăreşte: „- Ba, tu! - Ba, tu!" Dacă Aragon nu e vinovat pentru imnul de slavă închinat G.P.U.-ului,..." Continuare...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "La foc marunt", publicata in 4 categorii, Beletristica / Corespondenta, Beletristica / Eseuri, Beletristica / Jurnale, Beletristica / Literatura romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.03.2014. A fost scrisa de Livius Ciocarlie si a fost publicata de editura Cartea Romaneasca. Se poate cumpara cartea La foc marunt prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "La foc marunt" este de 19.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-23-2961-0
Pagini: 192

Pret La foc marunt