De la bine la excelent. Fa-ti viata mai frumoasa!

28,00 Lei

Colectia: Carti-Cheie

Recenzie De la bine la excelent. Fa-ti viata mai frumoasa!

În paginile cărţii de faţă, autorul are în vedere trei mari coordonate esenţiale ale succesului: pasiunea, performanţa şi scopul nostru în viaţă. Ceea ce-l distinge pe Ziglar de alţi autori de literatură motivaţională este realismul cu care tratează fiecare dintre aceste trei subiecte.

Toată viaţa lui, Ziglar a încercat să-i ajute pe cei din jur să-şi împlinească visurile şi să-şi clădească o exis-tenţă cu adevărat reuşită. Prin urmare, sfaturile din această carte, purtând amprenta inconfundabilă a lui Ziglar, te vor ajuta să-ţi descoperi şi să-ţi atingi, cu pasiune şi determinare, scopul în viaţă şi să utilizezi mijloacele necesare pentru a fi performant în orice-ai face.

Prin poveştile inspirate din realitate pe care le împărtăşeşte Ziglar cititorilor săi, pornind de la experienţa sa îndelungată ca autor de cărţi motivaţionale, orator şi om de afaceri de talie mondială, vei afla cum au izbutit alţi oameni să treacă peste propriile temeri şi eşecuri, ajungând să ducă o viaţă de calitate, aşa cum, de altfel, îşi doreşte şi merită fiecare persoană în parte.

Acestea nu sunt simple întâmplări, ci experienţe de viaţă pline de tâlc, din care poţi afla: care sunt cei trei piloni pe care să-ţi întemeiezi o viaţă excelentă; aspecte şi situaţii care să te motiveze în permanenţă; cum să-ţi întocmeşti un plan bun prin care să-ţi împlineşti vocaţia; care sunt piedicile pe care le întâmpină, în general, oamenii buni, ţinându-i departe de nivelul optim de productivitate şi împlinire personală; cum să-ţi cultivi obiceiuri excelente care-ţi pot dezvălui, în timp, un nou orizont al succesului.

Zig Ziglar e neîntrecut în domeniul motivaţional şi poate realmente să te ajute să-ţi limpezeşti mintea, să laşi la o parte gândurile care te împiedică să ai succes în viaţă şi să-ţi împlineşti vocaţia. Cu ajutorul lui, vei izbuti să înţelegi în ce constă o reuşită adevărată şi să redevii stăpân pe visurile tale. Aşa că lasă-l să-ţi arate cum să duci o viaţă excelentă, şi nu doar bună!
Ţii în mâini reţeta prin care oricine poate fi în permanenţă entuziast. Căci o viaţă trăită cu pasiune are toate şansele să ne ducă de la „bine“ la „excelent“!

Zig Ziglar este un cunoscut autor şi orator pe teme motivaţionale. Filozofia sa despre viaţă şi afaceri, în general, punând accentul pe integritate, loialitate, încredere, cinste şi caracter, stă la baza multor programe de instruire care au schimbat în bine vieţile a mii de oameni.

Este preşedintele renumitei Zig Ziglar Corporation, al cărei obiectiv este acela de a-i determina pe oameni să-şi valorifice la maximum resursele fizice, mentale şi spirituale. Nouă dintre cele 25 de cărţi ale sale au figurat ca bestselleruri în diverse topuri. Acestea sunt: See You at the Top, Over the Top, Raising Positive Kids in a Negative World, Courtship After Marriage, Succes for Dummies, Confessions of a Happy Christian şi Secrets of Closing the Sale.

Charisma lui Ziglar, vizibilă atât în cadrul discursurilor, al cărţilor sau al înregistrărilor ce-i poartă amprenta, l-a transformat într-un adevărat maestru motivaţional al Americii.

Cartea "De la bine la excelent. Fa-ti viata mai frumoasa!" a fost publicata in categoria Cunoastere, autoevaluare / Cunoastere, autoevaluare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.03.2014. A fost scrisa de Zig Ziglar si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea De la bine la excelent. Fa-ti viata mai frumoasa! prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "De la bine la excelent. Fa-ti viata mai frumoasa!" este de 28 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-305-5
Pagini: 304
Format: 14 x 20,5 cm