Kinetoterapie : metodologia pozitionarii si mobilizarii pacientului

29,95 Lei

Colectia: HEXAGON.Sanatate, dietetica

Recenzie Kinetoterapie : metodologia pozitionarii si mobilizarii pacientului

Examinand o larga varietate de afectiuni motrice, volumul descrie in detaliu tehnicile de manevrare ce pot fi aplicate de terapeut, cu implicarea activa a pacientului. Metodele de manevrare si de posturare sunt ilustrate prin desene explicite, constituind un reper util pentru personalul medical angajat in activitatea de recuperare functionala, dar si pentru pacienti sau membrii familiilor acestora care ii ingrijesc.

Cuprins:

Atitudinea corecta a corpului; Constientizarea pozitiilor fundamentale; Pozitionarea corpului; Planul terapeutic; Reeducarea functionala; Metodologia adoptarii posturilor; drenajul postural; Atitudinea corporala ca forma a expresiei motrice; Procedee metodice de mobilizare a pacientului; Manevrarea capului, gatului si trunchiului; Metodologia mobilizarii membrului superior; Metodologia recuperarii membrelor inferioare

Constantin Albu este absolvent al Institutului de Cultura Fizica din Bucuresti. A sustinut cursul de asistenta psihopedagogica a copilului deficient motor la Facultatea de Psihopedagogie Speciala, precum si cursul de psihomotricitate la Facultatea de Educatie Fizica si Sport, sectia Kinetoterapie, Universitatea "Al. I. Cuza" din Iasi. A publicat in calitate de coautor: Psihomotricitatea (Spiru Haret, 1999), monografia Asistenta Psihopedagogica si medicala a copilului deficient fizic (Polirom, 2000), Asistenta in familie a persoanei cu deficienta functionala (Polirom, 2001), Stiti sa respirati corect? (Polirom, 2001), Kinetoterapia pasiva (Polirom, 2004), Dictionar de kinetoterapie (Polirom, 2007) si Universul de miscare al copilului mic (0-3 ani) (Polirom, 2008).

Tiberiu-Leonard Armbruster a absolvit Facultatea de Medicina si Farmacie din Iasi si sustine cursuri de profil la Universitatea "Al. I. Cuza". Este membru al Federatiei Internationale de Medicina Sportiva si al Federatiei Greco-Latine de Medicina Sportiva; a fost director la Policlinica Sportiva din Iasi si medic primar, seful sectiei de recuperare neuromotorie la Spitalul Clinic de Neurochirurgie si Spitalul Clinic de Recuperare din Iasi. A publicat peste 130 de lucrari in domeniul culturii fizice si recuperarii medicale, dintre care amintim: Cultura fizica medicala (Editura Universitatii Al. I. Cuza, 1971), Bazele teoretico-metodice ale kineziterapiei (Omnia, 1992), Fizioterapie (Editura Universitatii Al. I. Cuza, 2004). Este coautor al volumului Kinetoterapia pasiva (Polirom, 2004).

Mihai Albu este medic, absolvent al Institutului de Medicina si Farmacie din Iasi. In 1994 este numit director al Centrului de Sanatate din Bacesti (jud. Vaslui), activand in paralel ca medic curant la Caminul-spital de boli cronice neuropsihice din Schinetea (jud. Vaslui). In 1998 a fost angajat ca medic al Clubului de fotbal Politehnica Iasi. Este coautor al Dictionarului de kinetoterapie publicat de Editura Polirom in 2007.

Cartea "Kinetoterapie" a fost publicata in categoria Medicina / Medicina alternativa si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Albu Mihai, Constantin Albu, Tiberiu-Leonard Armbruster, si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Kinetoterapie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Kinetoterapie" este de 29.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2451-5
Pagini: 270
Format: 16 x 23,5 cm