Jurnale

Jurnale

Editura Eikon
60,00 Lei

Colectia: Universitas

Recenzie Jurnale

„Nu numai că nu ascund că am fost bolnav, nu mă jenez să mi se spună că am fost nebun, ci, dimpotrivă, vreau să arăt cât de nebun am fost, să-mi descriu nebunia. Cu scopul de a stârni interes, deşi pare extrem de dificil. Nici nebunia nu mai interesează. Totuşi, fiindcă este maladie, atrage atenţia prin aspectul de suferinţă umană. Că am suferit, nimeni nu se poate îndoi, …aceasta vreau să arăt… De aceea, cât va dura experienţa nebuniei, voi nota zilnic ceea ce se poate nota fără altă preocupare decât de a fi sincer… Voi realiza un document, desigur, original, sau, poate, unic în literatură.”

„Scopul literaturii, în general, şi al poeziei, îndeosebi, este să ne facă să devenim conştienţi că oficiem infailibil ceremonialul latent în mistere şi să participăm, astfel, la bucuria trăirii în a doua existenţă. Altfel spus, finalitatea literaturii este să creeze personaje con-ştiente că oficiază ritualul latent, împreună cu spiritul numelui uitat şi că au, deci, a doua viaţă, în a doua existenţă. Finalitatea poeziei este să introducă în structura ei conceptele-mistere prin care spiritul numelui uitat vorbeşte în gura noastră şi prin care devenim conştienţi că oficiem infailibil ceremonialul.” - Constantin Fântâneru

Cartea "Jurnale" a fost publicata in categoria Beletristica / Jurnale si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Constantin Fantaneru si a fost publicata de editura Eikon. Se poate cumpara cartea Jurnale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Jurnale" este de 60 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-757-590-6
Pagini: 904
Format: A5