Volumul 1 din seria Jocurile Foamei

Recenzie Jocurile foamei

Bestseller internaţional publicat în 32 de ţări
În curs de ecranizare!

Ai putea supravieţui în sălbăticie, de unul singur, când toţi cei din jur fac tot ce pot ca să nu apuci dimineaţa următoare?

Una din cele mai bune cărţi pentru adolescenţi ale anului 2008 potrivit Publishers Weekly, New York Times, Locus, American Library Association, Barnes&Noble şi Amazon.com

Într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se întinde naţiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, în fiecare an este organizat un concurs sadic şi sângeros – Jocurile Foamei. Douăzeci şi patru de adolescenţi sunt răpiţi de lângă familiile lor şi aruncaţi în luptă pe viaţă şi pe moarte, televizată în direct şi urmărită cu frenezie. Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat şi... viu. Cine va câştiga cursa nebună pentru supravieţuire?

„Pur şi simplu am citit fără să mă pot opri! [...] O lectură înrobitoare.”
STEPHEN KING

„Am fost atât de obsedată de Jocurile foamei, încât am continuat să citesc şi la restaurant, discret, ascunsă sub masă!”
STEPHENIE MEYER

„Nu există roman de aventură mai bun!”
RICK RIORDAN

„Aşa cum m-aţi avertizat în scrisoarea care însoţea manuscrisul, acesta mi-a uzurpat complet viaţa... Timpul pe care îl rezerv pentru citit începe întotdeauna când mă urc în pat... dar săptămâna asta n-am apucat să dorm!!! Sincer. N-am stins niciodată lumina înainte de 1 noaptea şi în timpul zilei m-am gândit numai la eroina Katniss. Nu am mai simţit niciodată atât de tensionată şi implicată de un roman.”
NANCY J. JOHNSON, doctor în filozofie şi profesor la Western Washington University

„În cei zece ani de când lucrez cu cărţile, nici serie pentru adolescenţi nu a stârnit atât de mult interes şi entuziasm, nici măcar J.K. Rowling sau Philip Pullman.”
Publisher’s Weekly Children’s Booksellers Blog

„Stilul, personajele, ritmul, totul este fantastic. Abia aştept să apară ca să le-o pot recomanda tuturor copiilor.”
GINNY COLLIER, Director Filială Biblioteca din Atlanta

„Ţin să-mi alătur vocea la corespondenţa care abundă în mulţumiri pentru Jocurile Foamei – ce carte fantastică! Am preluat viaţa altcuiva în timp ce îmi consumam fiecare minut liber din metrou/din timpul muncii/din şedinţele plicticoase pentru a afla ce i se întâmplă lui Katniss. O lume descrisă superb, conturată într-un ritm excelent, cu evoluţie a personajelor şi intrigă veridică, dar deosebit de surprinzătoare. Vezi fără încetare în minte filmul celor petrecute. Abia aştept să citesc următoarele două volume!”
ANDREW MEDLAR, Specialist în materiale dedicate tinerilor, Chicago Public Library

„Mamă, ce poveste! Am fost răpită de la prima pagină. O meditaţie profundă asupra sărăciei şi a foamei – nu doar ale trupului, ci în primul rând ale inimii.”
LAURETTA NAGEL, librar Constellation Books

„Mama e librar şi magazinul la care lucrează vroia să afle părerea mea despre Jocurile Foamei. E extraordinară! N-am mai reuşit s-o las din mână! Am trăit alături de Katniss fiecare secundă a aventurii. Vă mulţumesc din inimă pentru că aţi publicat-o şi abia aştept să apară următoarea carte!”
Robert Lazo, 15 ani,Clasa a IX-a la Liceul din Galal, Virginia

„Abia aştept să recomand cartea clienţilor mei, MI-A PLĂCUT LA NEBUNIE. Pot spune cu toată sinceritatea că e cel mai bun roman pentru adolescenţi pe care l-am citit de ceva vreme. Emoţii şi fiori, supravieţuire şi groază în toate situaţiile prin care trec personajele. Cartea le are pe toate şi sunt sigură că va fi un bestseller. O s-o vând în magazinul nostru şi abia aştept s-apară următoarea.”
Kelly Peroni, librar High Sierra Books & Gifts în California

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Jocurile foamei", publicata in 3 categorii, Carti pentru copii / Literatura, Carti cadou / Cadouri pentru copii, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.12.2017. A fost scrisa de Suzanne Collins si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Jocurile foamei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Jocurile foamei" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 978-606-92091-5-8
Pagini: 512
Format: 10,7 x 17,8 cm

Pret Jocurile foamei

Ardath
Marie Corelli
Jurnalul Zlatei
Zlata Filipovic
22.99 RON
Nuntile necesare
Dumitru Tepeneag
Pantalonii calatori
Ann Brashares
Cineva cu care sa fugi de acasa
Grossman David
Beatriz si corpurile ceresti
Extebarria Lucia

1. Jocurile foamei de Valentino la 08.03.2012

Daca in urma cu cateva decenii, o carte sf buna se diferentia de o fituica slaba prin noutatile cu care venea autorul in gandirea sa si abundenta detaliilor care mai de care mai bogate, in literatura avansata de azi mai apare nevoia unui nou element- originalitatea! Sant atat de multe carti pe teme atat de asemanatoare incat e o adevarata placere sa citesti o carte despre un viitor indepartat care iese in evidenta. Detaliile si cadrul in care se petrece intreaga actiune reies gradual din descrieri ce au constant in centru eroina- Katniss, iar autoarea a gandit totul la un nivel cat se poate de realist fara "viteza warp" sau "rachete cu plasma", fapt ce te face sa parcurgi continutul increzator, fara frica de a te lovi de vreun detaliu absurd care face diferenta. Personal consider ca prima si a doua carte sunt net mai bine realizate din punct de vedere al desfasurarii actiunii la nivel temporal. Luptele de tip Colosseum satisfac dorinta de actiune hard core, iar elementele romantice incetinesc cursul timpului exact la momentul potrivit. Jocurile Foamei surprind in mod placut si ofera o tema antrenanta de imaginatie.

2. Jocurile foamei de Ioana Lacatusu la 13.07.2011

Sincera sa fiu aceasta carte nu era pe lista mea de cumparaturi dar nu imi pare rau ca am cumparat-o.Mi-a placut stilul autoarei de a scrie,un pic alert.Nu ma asteptam sa fie asa de buna cartea. In principiu actiunea se petrece in viitor,mai exact intr-un viitor postapocaliptic.Din descrierea autoarei viitorul pare terific si inspaimantator dar in acelasi timp este oarecum fascinant.Numai gandul la un viitor ca acela imi face pielea de gaina si in acelasi timp ma umple de entuziasm. In carte este vorba de o fata,Katniss,care isi salveaza sora de la moarte oferindu-se in locul ei la Jocurile Foamei. Aceste Jocuri ale Foamei au fost organizate de conducatorii Panemului,acesta fiind vechea America de Nord impartita in 12 distrincte,pentru a le aminti oamenilor de vremurile grele in care traiesc.In fiecare an se aleg cate 2 tribute din fiecare distrinct adunadu-se astfel 24 de tribute care se vor lupta pana la moarte. Alaturi de Katniss mai este ales un baiat din distrinctul lor,Peeta.Cei doi intra in Jocuri ca o echipa dar sunt nevoiti sa se desparta in arena si fiecare sa lupte pentru viata sa. Vor reusi ei sa supravietuiasca?Care dintre ei va muri si care va trai sa-I vada familia din nou?Puteti afla citind cartea,iar apoi va puteti delecta cu continuarea cartii,Sfidarea.

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Jocurile foamei. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Suzanne Collins

Suzanne Collins a publicat inca 6 carti prezente in libraria noastra, Jocurile foamei (Hardcover), Jocurile foamei: Revolta (Hardcover), Jocurile foamei: Sfidarea (Hardcover), Revolta, Sfidarea, Trilogia Jocurile Foamei.

Jocurile Foamei

Jocurile foamei
0213167053