Jocul Leului

Jocul Leului

Editura Orizonturi
30,00 Lei
021 316 70 53

Recenzie Jocul Leului

Jocul Leului, scrisa de celebrul romancier Nelson DeMille, reprezinta o capodopera a genului. Astfel, inca din primele pagini ale cartii, cititorul este introdus in atmosfera tensionanta a aeroportului din New York, unde fortele reunite ale FBI-ului, CIA-ului si politiei asteapta un zbor de pasageri ce vine de la Paris. La bordul avionului sint agenti ce il escorteaza pe renumitul terorist libian, Asad Khalil, supranumit Leul, cel ce a ingrozit intreaga lume cu actiunile sale singeroase. De unde atita cruzime si lipsa de scrupule adunate intr-un singur om? Rind pe rind, aflam motivatiile lui Asad Khalil, generate cu multi ani in urma, inca de pe vremea cind era copil, de bombardarea Libiei. Dar, desi totul este programat cu minutiozitate, ceva pare sa nu fie deloc in regula. Dintr-o data, politistul John Corey, coordonatorul operatiunii, constata ca se afla in cel mai ciudat si periculos caz din cariera sa, fiind imperios necesar sa anihileze un pericol major. Lucrurile se precipita, ajungind la limita paroxismului. Ceea ce parea invincibil se dovedeste extrem de vulnerabil. Incredibilul capata contur real. Cu o abilitate extraordinara, Leul isi ridiculizeaza dusmanii. Dezlantuirea lui paraoida se dovedeste la un moment dat imposibil de oprit. Si, totusi...

Cartea "Jocul Leului" a fost publicata in categoria Beletristica / Romane politiste si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.12.2017. A fost scrisa de Nelson Demille si a fost publicata de editura Orizonturi. Se poate cumpara cartea Jocul Leului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Jocul Leului" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Jocul Leului

Misterul trenului albastru
Agatha Christie