Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

ISBN: 978-606-92091-9-6; Numar pagini: 1784; Aparitie: Jun 2009
Colectia: Nautilus SF
Volumul 3 din seria Cantec de gheata si foc

Recenzie Iuresul Sabiilor (3 Vol.)

Dintre cei cinci rivali pentru putere, unul este mort, altul căzut în dizgraţie, dar războaiele continuă să se dezlănţuie cu furie, în timp ce alianţele se fac şi se desfac. Joffrey ocupă Tronul de Fier, stăpânitor neliniştit al Celor Şapte Regate, duşmanul său cel mai înverşunat, Lordul Stannis, e înfrânt şi dezonorat, iar tânărul Robb încă domneşte peste Nord din fortăreaţa Riverrun. Între timp, Daenerys, regina exilată şi stăpâna ultimilor trei dragoni, străbate continentul scăldat în sânge. În vreme ce forţele rivale pun la cale confruntarea finală, o armată de creaturi barbare soseşte de la capătul lumii civilizate, însoţită de oastea morţilor-vii, ale căror stârvuri însufleţite sunt de nestăvilit. Nimeni nu-şi va găsi odihna până când Cele Şapte Regate nu vor izbucni într-un iureş al săbiilor.

„Întotdeauna aştept perfecţiunea de la George R.R. Martin, iar el nu mă dezamăgeşte niciodată” - Robert Jordan

„Al treilea volum din saga care a debutat cu Urzeala tronurilor şi a continuat în Încleştarea regilor este unul dintre cele mai sclipitoare exemple de fantasy contemporan. Complexitatea personajelor ne condamnă să devorăm această imensitate pagină cu pagină, căci Martin, asemenea lui Tolkien sau Jordan, ne obligă să ne pese de soarta lor.” - Publishers Weekly

„Martin împlineşte din plin promisiunile primelor volume şi continuă o serie fantasy destinată să ajungă una dintre cele mai bune din toate timpurile.” - The Denver Post

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Iuresul Sabiilor (3 Vol.)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura fantasy, Beletristica / Literatura americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de George R. R. Martin si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Iuresul Sabiilor (3 Vol.) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Iuresul Sabiilor (3 Vol.)" este de 84.915 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Nr. Volume: 2

Pret Iuresul Sabiilor (3 Vol.)

Abarat