Iubire si sange

Iubire si sange

45,00 Lei

Recenzie Iubire si sange

Într-o perioadă violentă şi într-o ţară devastată de revoluţie, o femeie ajunge la curtea Mariei-Antoaneta pentru a descoperi libertatea şi o iubire imposibilă...  Transpusă în Franţa revoluţionară, decadentă şi agitată, "Iubire şi sânge" este povestea lui Gabrielle de Montserrat, o femeie de viţă nobilă dintr-o familie sărăcită, crescută într-un oraş îndepărtat din provincie. Gabrielle nu are decât cincisprezece ani când îl întâlneşte pe cel care avea să-i fie prima iubire, un om de rând cu numele de Pierre-André Coffinhal.

În conformitate cu obiceiurile comunităţii şi legile sociale care-i conferă fratelui şi tutorelui lui Gabrielle putere absolută, Gabrielle e forţată să se mărite cu un văr bogat şi trecut de prima tinereţe, în timp ce Pierre-André pleacă în Parisul îndepărtat să urmeze o carieră juridică. Gabrielle soseşte la curtea lui Ludovic al XVI-lea în clipele care anunţau deja furtuna ce avea să se dezlănţuie. Hotărâtă şi răzbătătoare, se luptă să-şi găsească propria libertate în timp ce în jurul ei se ciocnesc curente opuse de gândire cu privire la soarta naţiunii.

Cartea "Iubire si sange" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman istoric si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Catherine Delors si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Iubire si sange prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Iubire si sange" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786068255859
Pagini: 560

Pret Iubire si sange