Iubeste revolutia!

Iubeste revolutia!

Editura Art
28,95 Lei

Seria: Biblioteca Ideala

Recenzie Iubeste revolutia!

Nerjin, eroul romanului şi un alter ego idealist al autorului, este un tânăr  matematician însetat de cunoaştere şi atras de literatură şi de istorie. Puternic instalat în utopismul vârstei sale, face tot posibilul pentru a servi regimul sovietic.

El, intelectualul puţin naiv, câteodată prostănac, întotdeauna curajos, înfruntă frigul, foamea, batjocura şi pedepsele nedrepte, cu speranţa că într-o zi va fi primit în rândurile artileriei. În faţa realităţii crude, pe care o dezbate alături de colegi, Nerjin închide ochii. Nimic nu este întâmplător, toată suferinţa trebuie să aibă un sens, crede el. Nici o nedreptate nu-i poate anihila avântul revoluţionar.

Iubeşte revoluţia! este autoportretul unui Soljeniţîn încă exaltat şi candid, din ce în ce mai lucid, însă fidel convingerilor sale – un visător ce refuză realitatea.

Cartea "Iubeste revolutia!" a fost publicata in categoria Beletristica / Memorialistica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Aleksandr Soljenitin si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Iubeste revolutia! prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Iubeste revolutia!" este de 28.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 978-973-124-431-0
Pagini: 276
Format: 12 x 18 cm

Pret Iubeste revolutia!

Diana, asa cum a fost
Paul Burrell
Jurnal. 1947-1952
Gala Galaction
18.53 RON
Tablita si condeiul
Al. Sandulescu
14.90 RON
Romania si iar Romania
Vasile Puscas
Rousseau. O scurta introducere
Robert Wokler
19.90 RON
Michelangelo. O viata nelinistita
Antonio Forcellino
49.90 RON
Republica isi faureste oamenii
Calin Morar-Vulcu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Iubeste revolutia!. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Aleksandr Soljenitin

Aleksandr Soljenitin a publicat inca 19 carti prezente in libraria noastra, Arhipelagul Gulag : Volumele I-III, Casa Matrionei. Incident la gara din Kocetovka, Primul cerc vol. I + II, Arhipelagul Gulag Volumul I, Arhipelagul Gulag Volumul II, Arhipelagul Gulag Volumul III, Ca bobul intre pietrele de moara, Doua secole impreuna : Evreii si rusii Volumele I-IV, Doua secole impreuna. Volumul I : Evreii si rusii inainte de revolutie 1795-1917, Doua secole impreuna. Volumul II : Evreii si rusii inainte de revolutie 1795-1917, Doua secole impreuna. Volumul III : Evreii si rusii inainte de revolutie 1795-1917, Doua secole impreuna. Volumul IV : Evreii si rusii inainte de revolutie 1795-1917, Iubeste revolutia! - Colectia Nobel, O zi din viata lui Ivan Denisovici, Pavilionul cancerosilor : Volumul II, Pavilionul cancerosilor : Volumul I, Pavilionul cancerosilor (2 volume), Vitelul si stejarul - vol .1 si vol. 2, Voi scuipa pe mormintele, dintre care primele 3 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Biblioteca Ideala

0213167053