Iubeste revolutia! - Colectia Nobel

Iubeste revolutia! - Colectia Nobel

Editura Art
15,90 Lei

Recenzie Iubeste revolutia! - Colectia Nobel

„Ca să ajung pe acest podium unde se citesc prelegerile Nobel, podium oferit nu fiecărui scriitor şi numai o dată în viaţă, nu am urcat trei-patru trepte improvizate, ci sute sau chiar mii de trepte neînduplecate, abrupte, îngheţate, care ies din întuneric şi din frig, de unde mi-a fost dat să mă salvez, şi unde alţii, poate mai dăruiţi şi mai înzestraţi ca mine, au murit." - Aleksandr Soljeniţîn, Premiul Nobel pentru Literatură, 1970

„Iubeşte revoluţia! este un fragment rotunjit, scris în şaraşka descrisă în Primul circ. Eroul, Nerjin, vrea să intre în armată spre a-şi apăra ţara, dar este refuzat din motive medicale. Nerjin este un tânăr sovietic, unul înzestrat cu o judecată sănătoasă, deci cu simţ critic. Cititorul va înţelege cum s-a format viitorul disident şi va aprecia simplitatea totodată rafinată şi proaspătă a scrierii tânărului Soljeniţîn." - Ion Vianu

Cartea "Iubeste revolutia! - Colectia Nobel" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 21.03.2014. A fost scrisa de Aleksandr Soljenitin si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Iubeste revolutia! - Colectia Nobel prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Iubeste revolutia! - Colectia Nobel" este de 15.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-973-124-742-7
Pagini: 232