Istoria frumusetii

139.90 128.71 Lei
021 316 70 53

Recenzie Istoria frumusetii

Editie ingrijita de Umberto Eco
Traducere din limba italiana de Oana Salisteanu

Cu toate ca este ilustrata cu sute de capodopere ale tuturor timpurilor, aceasta nu este doar o istorie a artei. Imaginile, ca si ampla antologie de texte de la Pitagora pana in zilele noastre, ne ajuta sa reconstruim diferitele idei despre Frumusete care s-au manifestat si care au fost discutate incepand cu Grecia antica si ajungand pana la noi.

Cartea ilustreaza modul in care a fost felurit conceputa Frumusetea naturii, a florilor, a animalelor, a trupului omenesc, a astrelor, a raporturilor matematice, a luminii, a pietrelor pretioase, a vesmintelor, a lui Dumnezeu si a Diavolului. Chiar daca au ajuns pana la noi doar textele filosofilor, ale scriitorilor, ale oamenilor de stiinta, ale misticilor sau ale teologilor, precum si marturiile artistilor, cu ajutorul acestor documente poate fi reconstituit si felul in care era perceputa Frumusetea de catre cei umili sau marginalizati, de catre oamenii de rand din toate timpurile. Se poate vedea cum nu numai de-a lungul a mai multe epoci, ci uneori si in cadrul aceleiasi culturi, diferitele concepte de Frumos au intrat in conflict unele cu altele. Le revine cititorilor, parcurgand aceste pagini, sa hotarasca daca, prin nenumatatele sale intrupari, ideea de Frumusete si-a pastrat sau nu unele trasaturi constante. Oricum, ei vor avea parte de o pasionanta aventura intelectuala si emotionala.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Istoria frumusetii", publicata in 3 categorii, Beletristica / Capodopere, Carti cadou / Carti cadou, Arta / Istoria artei, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. A fost scrisa de Umberto Eco si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Istoria frumusetii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Istoria frumusetii" este de 128.708 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2005
Pagini: 440

Pret Istoria frumusetii