Istoria universala a infamiei (Top 10)

Istoria universala a infamiei (Top 10)

16,95 Lei

Seria: Top 10+

Recenzie Istoria universala a infamiei (Top 10)

Istoria universala a infamiei este construita ca o colectie de povesti medievale, in care visele si magia sint realitati amestecate printre mistere si prevestiri cu aer tainic. Personajele unor astfel de iluzii nu-s Feti-Frumosi cu stea in frunte, ci „eroi satui de fumul de tutun si alcool, eroi cu palarii de paie cu panglici colorate, eroi afectati de boli rusinoase”, pe care doar onoarea, loialitatea fata de cauze demult pierdute ii mai anima.

„Daca il citesti pe Borges frecvent si cu atentie, devii borgesian; a-l citi inseamna a activa o constiinta a literaturii in care el a patruns mai departe decit toti ceilalti.” - Harold Bloom

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Istoria universala a infamiei (Top 10)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura sud-americana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Jorge Luis Borges si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Istoria universala a infamiei (Top 10) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Istoria universala a infamiei (Top 10)" este de 16.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2788-2
Pagini: 114
Format: 10,6 x 18 cm