Istoria secreta a Mossad-ului. Spionii lui Ghedeon

Editura All
20,61 Lei

Recenzie Istoria secreta a Mossad-ului. Spionii lui Ghedeon

POVESTEA NESPUSA A UNUIA DINTRE CELE MAI PUTERNICE SI MISTERIOASE SERVICII SECRETE DIN LUME - MOSSAD. Creat în 1951 pentru a asigura viitorul citadelei Israelului, Mossad-ul este o Arma Inteligenta a carei mina de agenti se afla în spatele celor mai îndraznete ºi riscante misiuni de spionaj, anti-teroriste ºi lichidari din toate timpurile. Acum, pentru prima oara, interviurile cu uºile închise ale autorului cartii, Gordon Thomas, si dosare secrete, fac ca adevarul despre Mossad sa fie mai aproape de noi, ca niciodata. In Spionii lui Ghedeon veti afla cum Mossad-ul a scos CIA din postura de principala sursa de informatii a Vaticanului, prin dezvaluirea identitatii celor din spatele atentatului la viata Papei Ioan Paul, în mai 1981; veti afla despre planul de asasinare a lui Yasser Arafat; si mai ales despre implicarea Mossad-ului in moartea Printesei Diana si a lui Dodi Fayed. Gordon Thomas este autorul a 37 carti traduse în toata lumea, citeva dintre ele avind ca subiect serviciile secrete internationale. Calitatea sa de corespondent în strainatate l-a facut martorul multor evenimente mondiale, de la criza Suezului (1956), pina la piata Tiananmen (1989), experiente care, multe s-au transformat în carti romane, scenarii, fiind rasplatit cu numeroase premii: premiul Criticii si al Juriului de la Festivalul de Film de la Monte Carlo, premiul Edgar Allan Poe, precum si trei nominalizari ale Societatii Mark Twain pentru Excelenta în reportaj.

Cartea "Istoria secreta a Mossad-ului. Spionii lui Ghedeon" a fost publicata in categoria Istorie / Servicii secrete si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Thomas Gordon si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Istoria secreta a Mossad-ului. Spionii lui Ghedeon prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Istoria secreta a Mossad-ului. Spionii lui Ghedeon" este de 20.61 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Istoria secreta a Mossad-ului. Spionii lui Ghedeon

Eu, fiul lor. Dosar de securitate
Dorin Tudoran