Ipoteci mobiliare : Volumul I. Preferinta fiscului

30,00 Lei

Colectia: Practica judiciara

Recenzie Ipoteci mobiliare : Volumul I. Preferinta fiscului

Acest prim volum al seriei de culegeri de jurisprudenţă dedicate garanţiilor reale (ipotecilor) mobiliare este focalizat pe tematica preferinţei fiscului în concurs cu creditorii garantaţi. Cele 35 de decizii (din totalul de peste 230 de decizii al întregii serii) sunt însoţite de un comentariu pragmatic asupra materiei, care porneşte de la identificarea problemelor practice.

Am încercat astfel să oferim practicienilor dreptului un ghid practic de folosire a legislaţiei ipotecilor (garanţiilor reale) mobiliare. Volumul oferă nu doar textul integral al considerentelor hotărârilor selectate, ci şi o "pastilă" pentru identificarea rapidă a tematicii speţei, urmată de scurte comentarii ale deciziilor prezentate. Deşi deciziile prezentate au fost pronunţate pe baza reglementării în vigoare, înainte de intrarea în vigoare a noului Cod civil, am ales să folosim faptele prezentate în speţe şi să le oferim interpretarea conferită de dispoziţiile noului Cod civil.

Jurisprudenţa este prefaţată de un comentariu general introductiv al temei în discuţie, iar în final sunt prezentate unele observaţii conclusive.

Cartea "Ipoteci mobiliare" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Radu Rizoiu si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Ipoteci mobiliare prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ipoteci mobiliare" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: februarie 2012
ISBN: 978-973-127-739-4
Pagini: 258